Szukasz sposobu na poprawę skuteczności Twoich działań SEO? Chcesz docierać do większego grona klientów i pozyskiwać efektywny ruch skutkujący nowymi konwersjami? Już dziś postaw na usługę łączącą SEO i UX, powierzając obsługę kampanii ekspertom w dziedzinie promocji stron internetowych w wyszukiwarce Google.
SEO + UX = SXO. To wzór na sukces Twojej kampanii w wynikach wyszukiwania Google. Działania web developerów w coraz większym stopniu koncentrują się na potrzebach użytkowników odwiedzających stronę www lub sklep internetowy. SXO składa się z połączenia SEO, czyli klasycznej optymalizacji stron internetowych, oraz UX (z ang. User Experience) – doświadczenia, jakie staje się udziałem użytkownika w trakcie korzystania z serwisu online.
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
Search Experience Optimization to jeden z najintensywniej rozwijanych obecnie trendów w pozycjonowaniu stron www. SXO oprócz tradycyjnych działań on-site oraz off-site obejmuje również optymalizację witryny internetowej pod kątem elementów poprawiających doświadczenie użytkownika. Wszystko po to, by korzystanie z witryny było jeszcze łatwiejsze, bardziej intuicyjne i zwiększało prawdopodobieństwo konwersji.
Jednym z dwóch filarów SXO jest optymalizacja SEO (Search Engine Optimization) obejmująca wszystkie tradycyjne działania mające na celu poprawę pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Pozwala ona wypozycjonować stronę internetową na konkretne frazy, czyli zapytania umieszczane przez użytkowników w wyszukiwarce Google.
Tradycyjne metody zwiększania efektywności strony często okazują się niewystarczające, kiedy celem staje się optymalizacja ścieżki konwersji. Przekonanie użytkownika do wykonania konkretnej akcji: zakupu, rezerwacji usługi, założenia konta czy zapisu do newslettera wymaga podjęcia dodatkowych działań, które wygenerują wartościowy ruch, zmieniając anonimowego gościa na Twojej stronie w potencjalnego klienta.
Zastanawiasz się, co możemy zrobić dla Twojej strony internetowej?
Zamów bezpłatną wycenę
SXO (SEO+UX) to usługa przede wszystkim dla działających już sklepów (e-commerce), ale także dla rozbudowanych stron. Jeżeli Twój sklep nie przynosi spodziewanych zysków, chcesz zwiększyć jego widoczność i liczbę klientów, a także mieć wgląd w rozbudowane raporty i statystyki, to oferta właśnie dla Ciebie.
W ramach inTENSE skupiamy się nie tylko na pozycjonowaniu, ale także na optymalizacji strony pod kątem użyteczności. Przyglądamy się jej z wielu perspektyw i przygotowujemy obszerne raporty ze wskazówkami, jak monetyzować ruch na stronie.
Już dziś zdecyduj się na usługę SXO i połącz kluczowe walory SEO z korzyściami sprzedażowymi, jakie zapewnia poprawa doświadczenia użytkowników odwiedzających Twój serwis. Zleć pozycjonowanie stron internetowych ekspertom z wieloletnim doświadczeniem i sprawdź, jak wiele możesz zyskać. Skontaktuj się z nami już teraz i odbierz bezpłatną wycenę swojej kampanii.
Zleć nam SXO i wykorzystaj potencjał Search Experience Optimization, jeśli:
Podobnie jak w przypadku klasycznej optymalizacji witryny, pozycjonowanie SXO opiera się na monitorowaniu widoczności Twojej strony w rankingu organicznych wyników wyszukiwania. Na podstawie aktualnej pozycji strony lub serwisu e-commerce nasi specjaliści tworzą dla Ciebie indywidualną strategię promocji serwisu.
Na etapie audytu SXO szczegółowo badamy zarówno content znajdujący się na stronie, jak i zewnętrzny profil linkowy witryny. Sprawdzamy intuicyjność obsługi serwisu, badamy użyte słowa oraz kluczowe frazy branżowe, sporządzając listę obszarów wymagających optymalizacji.
Skuteczna optymalizacja UX wymaga również dokładnego przebadania strony pod kątem preferencji użytkownika. Nasi specjaliści przeanalizują interfejs Twojego serwisu, odpowiednio dostosowując układ treści oraz wdrażając rozwiązania, które pomogą Ci sprzedawać więcej.
W ramach usługi SXO wykonujemy dla Ciebie szczegółowy audyt witryny. Skupiamy się na najważniejszych aspektach oraz czynnikach rankingowych wpływających na pozycję serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
Kolejnym etapem jest budowa treści, które pomagają zwiększyć pozytywne doświadczenie użytkownika i osiągnąć wzrost konwersji. Skłaniają go do zakupu, założenia konta w serwisie, dokonania subskrypcji lub wykonania innej, pożądanej przez Ciebie akcji. Wartościowy content pod SXO jest unikalny, precyzyjnie odpowiada na potrzeby użytkowników i jednocześnie wyróżnia się odpowiednim formatowaniem oraz obecnością sugestywnych wezwań do działania.
Proces, którym jest optymalizacja SXO witryny, uwzględnia również stworzenie silnego profilu linkowego strony. Zewnętrzny link building pozytywnie wpłynie na widoczność w wynikach wyszukiwania oraz pomoże przyciągnąć do Twojej strony wartościowy ruch.
Ten obszar działań ma na celu m.in. zwiększenie czasu przebywania użytkownika w serwisie, dodanie szczegółowych informacji, wezwań do działania oraz innych elementów, których obecność na stronie pozwala pozyskiwać jeszcze więcej lojalnych klientów.
Nieustannie monitorujemy pozycje Twoich stron w wyszukiwarce Google, podejmując działania SEO skutkujące poprawą widoczności firmowej witryny lub serwisu e-commerce.
Nie zapominamy również o działaniach kierowanych na zewnątrz, których celami są m.in. pozyskiwanie potencjalnych klientów, zwiększanie świadomości marki wśród konsumentów oraz budowa jej popularności. W tym celu wykorzystujemy m.in. content marketing, publikując artykuły promujące Twoją firmę w poczytnych serwisach branżowych.
Dla lepszego pozycjonowania, ale przede wszystkim w celu poprawy współczynnika konwersji, dostosowujemy layout strony do najczęstszych zachowań użytkowników. Innowacyjne podejście pozwala nam dostosowywać układ, kolorystykę oraz wielkość grafik, przycisków i pozostałych elementów do preferencji użytkownika, tak by maksymalnie poprawić jego doświadczenia związane z korzystaniem z Twojego serwisu.
Użytkownik serwisu e-commerce na różnych etapach decyzji zakupowej może natrafić na przeszkody, które będą skutkować porzuceniem koszyka oraz opuszczeniem strony. Te najczęstsze to m.in.: wolne ładowanie witryny, jej niedostateczne dopasowanie do urządzeń mobilnych czy utrudnione wypełnianie formularza kontaktowego. Nawet prosty audyt SXO pozwoli wskazać elementy, których poprawa może skutkować znaczącym wzrostem konwersji na stronie.
Raz na kwartał organizujemy spotkanie podsumowujące dotychczasowe działania SXO oraz służące wyznaczeniu dalszych kierunków prowadzenia kampanii. Spotkania mogą odbywać się w formule tradycyjnej lub wideokonferencji.
Dbamy o to, by potencjalny klient mógł dotrzeć do Twojej firmy przez wszystkie najpopularniejsze kanały kontaktowe. Dlatego tworzymy dla Ciebie wizytówkę Google Moja Firma oraz dokonujemy jej niezbędnych modyfikacji tak, by mogła ona przynieść Twojej firmie dodatkowe korzyści biznesowe.
W momencie nawiązania współpracy przydzielamy Ci opiekuna SEO oraz doradcę biznesowego, których wiedza i doświadczenie będą cennym wsparciem na każdym etapie prowadzenia kampanii.