Wykorzystaj potencjał TikToka i zdobywaj klientów wśród jego użytkowników!
TikTok to jeden z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych na świecie. Korzysta z niego już ponad miliard osób – to ogromna grupa odbiorców. Czas, by usłyszeli o Twojej marce.
Jeśli odpowiednio wykorzystasz to medium, zbudujesz większą widoczność i zwiększysz zaangażowanie potencjalnych klientów. Reklamy na TikToku pomogą Ci trafić do grupy docelowej za pomocą precyzyjnego targetowania i kreatywnego contentu filmowego.
Wykorzystaj TikTok Ads, by zwiększyć zainteresowanie Twoją ofertą. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji!
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
TikTok to platforma, na której główną rolę odgrywają nowe trendy i wyzwania. Oferuje system reklamowy znany jako TikTok Ads. Jest to innowacyjny sposób dotarcia do licznej i zaangażowanej publiczności. Umożliwi Twojej marce promocję produktów i usług za pomocą kreatywnych i dynamicznych reklam wideo.
Bardzo skutecznie oddziałuje na młodsze grupy użytkowników internetu, dla których TikTok jest istotnym miejscem ich obecności online.
Reklamy na TikToku mają formę wideo o charakterze rozrywkowym lub edukacyjnym. Filmy mogą mieć klasyczną formę lub być wzbogacone o napisy, muzykę, filtry i naklejki. Użytkownicy mogą reagować na nie za pomocą komentarzy, polubień, subskrypcji oraz udostępniania treści.
TikTok Ads wyświetlają się między treściami organicznymi publikowanymi na serwisie. Wtapiają się w otoczenie, dlatego skutecznie oddziałują na odbiorców.
Format publikowany zakładce „Dla Ciebie”, odtwarza się automatycznie wraz z dźwiękiem i trwa do 60 sekund; umożliwia interakcję, czyli np. komentowanie.
Reklama wyświetlana na pełnym ekranie w formie statycznej (3-sekundowe pliki JPG) lub dynamicznej (3-5-sekundowe wideo); pojawia się po otwarciu aplikacji lub na stronie „Dla Ciebie”.
Pełnoekranowy format wideo z automatycznie odtwarzanym dźwiękiem; może trwać do 60 sekund.
Zaproszenie do udziału i tworzenia treści związanych z kampanią oznaczoną określonymi hashtagami.
Marka udostępnia użytkownikom filtry, naklejki i efekty specjalne, by zachęcić ich do aktywności.
Na cenę kampanii na TikToku wpływają między innymi czasu jej trwania, skala i cele, jakie ma zrealizować. Nie bez znaczenia pozostaje także kwestia budżetu reklamowego, jaki chcesz na to działanie przeznaczyć.
Budżet na reklamę: 3 000 zł – 14 999 zł
Obsługa: 20% budżetu (minimum 850 zł)
Budżet na reklamę: 15 000 zł – 50 000 zł
Obsługa: 16% budżetu (minimum 3 000 zł)
Budżet na reklamę: od 50 001 zł
Obsługa: 14% budżetu (minimum 8 000 zł)