TikTok Ads

Wykorzystaj potencjał TikToka i zdobywaj klientów wśród jego użytkowników!

TikTok to jeden z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych na świecie. Korzysta z niego już ponad miliard osób – to ogromna grupa odbiorców. Czas, by usłyszeli o Twojej marce.

Jeśli odpowiednio wykorzystasz to medium, zbudujesz większą widoczność i zwiększysz zaangażowanie potencjalnych klientów. Reklamy na TikToku pomogą Ci trafić do grupy docelowej za pomocą precyzyjnego targetowania i kreatywnego contentu filmowego.

Wykorzystaj TikTok Ads, by zwiększyć zainteresowanie Twoją ofertą. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji!

Zamawiam konsultację

Wypełnij formularz

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Zaufali nam
logo Warta
logo Sowa
logo Alleco
logo Kubenz
logo Gemini
Politechnika Poznańska

Co to są TikTok Ads?

TikTok to platforma, na której  główną rolę odgrywają nowe trendy i wyzwania. Oferuje system reklamowy znany jako TikTok Ads. Jest to innowacyjny sposób dotarcia do licznej i zaangażowanej publiczności. Umożliwi Twojej marce promocję produktów i usług za pomocą kreatywnych i dynamicznych reklam wideo.

Bardzo skutecznie oddziałuje na młodsze grupy użytkowników internetu, dla których TikTok jest istotnym miejscem ich obecności online.

Jak działa reklama na TikToku

Reklamy na TikToku mają formę wideo o charakterze rozrywkowym lub edukacyjnym. Filmy mogą mieć klasyczną formę lub być wzbogacone o napisy, muzykę, filtry i naklejki. Użytkownicy mogą reagować na nie za pomocą komentarzy, polubień, subskrypcji oraz udostępniania treści.
TikTok Ads wyświetlają się między treściami organicznymi publikowanymi na serwisie. Wtapiają się w otoczenie, dlatego skutecznie oddziałują na odbiorców.

Formaty TikTok Ads

In-feed video

Format publikowany zakładce „Dla Ciebie”, odtwarza się automatycznie wraz z dźwiękiem i trwa do 60 sekund; umożliwia interakcję, czyli np. komentowanie.

Brand takeovers

Reklama wyświetlana na pełnym ekranie w formie statycznej (3-sekundowe pliki JPG) lub dynamicznej (3-5-sekundowe wideo); pojawia się po otwarciu aplikacji lub na stronie „Dla Ciebie”.

TopView

Pełnoekranowy format wideo z automatycznie odtwarzanym dźwiękiem; może trwać do 60 sekund.

Branded Hashtag Challenges

Zaproszenie do udziału i tworzenia treści związanych z kampanią oznaczoną określonymi hashtagami.

Branded Effects

Marka udostępnia użytkownikom filtry, naklejki i efekty specjalne, by zachęcić ich do aktywności.

Skontaktuj się z nami!

Zamawiam konsultację

Cele kampanii na TikToku

  1. Budowanie świadomości marki
  2. Zwiększenie interakcji z użytkownikami.
  3. Wzrost konwersji obejmujący promocję aplikacji, generowanie leadów, konwersje na stronie i sprzedaż produktów.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kampanii na TikToku? Porozmawiajmy!

Zamawiam konsultację

Dlaczego warto inwestować w TikTok Ads?

Reklamujesz się na TikToku bez konieczności zakładania konta na tej platformie – wystarczy menedżer reklam.

Precyzyjnie targetujesz reklamy pod kątem m.in. zachowań, zainteresowań, danych demograficznych użytkowników.

Docierasz do przedstawicieli młodszych grup docelowych (18-34 lat) – to cenne, jeśli Twoja oferta jest skierowana właśnie do takich osób.

Nawiązujesz relację z odbiorcami ceniącymi świeże i innowacyjne treści, angażujesz ich w działalność swojej marki.

Mierzysz efekty kampanii za pomocą TikTok Pixel, który działa podobnie jak Pixel na Facebooku.

Zalety reklamy na TikToku

  • Młodsza grupa odbiorców

    TikTok jest szczególnie popularny wśród młodszej grupy użytkowników, głównie osób w wieku 18-24 lat. Jeśli Twoja oferta skierowana jest do tej właśnie grupy docelowej, nie może zabraknąć Cię w tym medium społecznościowym.

  • Kreatywna reklama

    Na TikToku wygrywa kreatywność i oryginalność. Możesz eksperymentować i wykorzystywać różne formaty wideo, by przyciągać uwagę odbiorców i wyróżniać się na tle konkurencji.

  • Interakcja z grupą docelową

    Użytkownicy TikToka chętnie angażują się w interakcje – lajkują, komentują, udostępniają treści i tworzą swoje własne filmiki. Twoje reklamy mogą ich zachęcić do działania skuteczniej niż tradycyjne reklamy tekstowe.

  • Precyzja w targetowaniu

    System TikTok Ads to zaawansowane opcje targetowania demograficznego i behawioralnego, dzięki czemu dostosujesz swoje kampanie do potrzeb i oczekiwań konkretnej grupy odbiorców.

  • Budowanie silnej marki

    Reklama na TikToku to skuteczne narzędzie dla firm, które chcą zwiększyć świadomość marki na rynku. Reklamy w postaci dynamicznych i angażujących filmików pomogą Ci szybko dotrzeć do dużej liczby odbiorców.

  • Pomiar efektów

    TikTok oferuje narzędzia do monitorowania efektów. TikTok Pixel umożliwia dokładne śledzenie skuteczności każdej kampanii. Możesz mierzyć wyniki kampanii i modyfikować swoje działania na bieżąco.

Jeśli chcesz osiągnąć sukces na TikToku, nasi eksperci chętnie Ci w tym pomogą.

Koszty reklamy na TikToku

Na cenę kampanii na TikToku wpływają między innymi czasu jej trwania, skala i cele, jakie ma zrealizować. Nie bez znaczenia pozostaje także kwestia budżetu reklamowego, jaki chcesz na to działanie przeznaczyć.

Przygotujemy kampanię na TikToku dla Twojej firmy. Porozmawiajmy o Twoich oczekiwaniach.

Zamów bezpłatną wycenę

Sprawdź nasze trzy pakiety cenowe.

Pakiet STANDARD

Budżet na reklamę: 3 000 zł – 14 999 zł
Obsługa: 20% budżetu (minimum 850 zł)

Pakiet PREMIUM

Budżet na reklamę: 15 000 zł – 50 000 zł
Obsługa: 16% budżetu (minimum 3 000 zł)

Pakiet VIP

Budżet na reklamę: od 50 001 zł
Obsługa: 14% budżetu (minimum 8 000 zł)