Chcesz poszerzyć sposoby dotarcia do klientów i sprzedawać więcej? Wykorzystaj do tego Microsoft Ads. Dzięki nim trafisz ze swoją ofertą do użytkowników wyszukiwarki innej niż Google. Ostatnio Bing zyskuje na popularności dzięki zastosowaniu w tej wyszukiwarce nowych możliwości sztucznej inteligencji. Zdecydowanie warto pojawić się tam ze swoją reklamą!
Reklama w Microsoft to przede wszystkim różne formaty reklam, niższa konkurencyjność i dotarcie do nowych grup potencjalnych klientów. Prowadzenie kampanii reklamowych jest łatwe dzięki wygodnemu interfejsowi. Ponadto system oferuje wsparcie techniczne dla użytkowników, którzy nie mają doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami.
Microsoft Ads to wygodne i intuicyjne rozwiązanie, dzięki któremu zwiększysz zasięg oddziaływania swojej marki. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat możliwości, jakie dają reklamy w środowisku Microsoft? Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania.
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
Platforma Microsoft Ads (Bing Ads) zapewnia narzędzia do prowadzenia, monitorowania i optymalizacji kampanii reklamowych, dzięki którym Twoja oferta trafia do grupy docelowej. Zwiększa widoczność Twoich produktów i usług w wynikach wyszukiwania w Bing oraz na stronach partnerskich Microsoft – na przykład MSN, Yahoo!Search i AOL Search. A wszystko po to, by zdynamizować ruch na Twojej stronie internetowej, co może przełożyć się na wzrost sprzedaży.
Czy wiesz, że jeśli korzystasz z Google Ads, możesz z łatwością importować kampanię i produkty do Microsoft Ads? Nie musisz tworzyć reklam od początku, tylko od razu zacząć działania promocyjne i zdobywać nowych klientów.
Do dyspozycji masz kilka formatów. Każda z tych reklam może być wykorzystana do remarketingu, czyli wyświetlić się osobom, które już odwiedziły Twoją stronę internetową.
To linki sponsorowane, które wyświetlają się w odpowiedzi na konkretne frazy kluczowe.
Mają formę zdjęć produktów z nagłówkiem, ceną i krótkim opisem, a ich celem jest zwiększenie sprzedaży.
Te treści są automatycznie generowane na podstawie Twojej strony i dopasowują się do tego, co do wyszukiwarki Bing wpisują użytkownicy.
Zbudowane są z 15 nagłówków do 30 znaków, 4 tekstów do 90 znaków.
Za ich pomocą przekierowujesz użytkowników do sklepu, gdzie mogą pobrać Twoją aplikację.
Zyskaj klientów w grupie użytkowników wyszukiwarki Bing, do których dotąd nie trafiła Twoja oferta. Zleć Microsoft Ads specjalistom! Wiemy, jak zrealizować kampanię, by przyniosła efekty.
1. Na początku tworzymy i uruchamiany Twoje konto reklamowe Microsoft Ads.
2. Określamy grupę docelową, która ma zobaczyć twoje reklamy.
3. Przygotowujemy skuteczne frazy kluczowe.
4. Ustalamy założenia dotyczące budżetu, stawek, harmonogramu wyświetleń.
5. Uruchamiamy kampanię.
6. Analizujemy ją na bieżąco i modyfikujemy w razie potrzeby.
Budżet potrzebny na realizację kampanii reklamowej w systemie Microsoft Ads zależy od Twoich celów i skali działań. Aby ułatwić Ci zorientowanie się w kosztach, przygotowaliśmy specjalny model rozliczeniowy.
Budżet na reklamę: 3 000 – 14 999 zł
Obsługa: 20% budżetu, nie mniej niż 850 zł
Budżet na reklamę: 15 000 – 50 000 zł
Obsługa: 16% budżetu, nie mniej niż 3 000 zł
Budżet na reklamę: Powyżej 50 001 zł
Obsługa: 14% budżetu, nie mniej niż 8 000 zł
Dzięki Microsoft Advertising dotrzesz z ofertą do szerszej i bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców, ponieważ „pokażesz się” osobom korzystającym z innych platform reklamowych niż te, na których Twoja marka jest już obecna. Zwiększysz w ten sposób szansę na osiągnięcie założonych celów biznesowych.
Chcesz trafić do nowych klientów? Wykorzystaj możliwości Microsoft Ads!