Influencer marketing to jedna z form marketingu w social mediach i na blogu, która polega na lokowaniu produktu przez znane i wpływowe osoby lub organizacje.
W tym rodzaju reklamy kluczową rolę odgrywają INFLUENCERZY, będący ekspertami w danej dziedzinie. Swoją wiedzą dzielą się poprzez kanały takie jak:
Ta forma promocji najlepiej sprawdza się w młodszych grupach docelowych, czyli wśród odbiorców w wieku od 15 do 35 lat.
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
To osoba, która ma realny wpływ na swoich odbiorców i znaczące zasięgi w social mediach. Dzieli się swoją wiedzą i jest postrzegana jako obiektywne źródło.
Dąży do popularyzowania rzetelnych informacji na temat produktów, usług lub marek. Dzięki temu może oddziaływać na decyzje zakupowe swoich odbiorców. Pośredniczy między marką a konsumentem.
Sprawdź sam, jakie korzyści niesie za sobą dobrze zorganizowana kampania z udziałem influencera. Wypełnij brief i dowiedz się więcej o naszych usługach!
Jeśli zdecydujesz się powierzyć nam działania z zakresu influencer marketingu, nasze pierwsze pytanie będzie dotyczyło Twojego celu biznesowego. W agencji dzielimy kampanie na trzy rodzaje i do każdej dobieramy inne narzędzia.
Jej głównym celem jest zaznajomienie influencerów i ich odbiorców z Twoim produktem. Pokazujemy jego najważniejsze cechy oraz zalety.
Do tego rodzaju kampanii angażujemy mikro- i makroinfluencerów. Publikacje mają charakter edukacyjny. Udostępniane są na blogach i w kanałach social mediowych.
Podczas realizacji najistotniejszy jest zasięg oraz interakcje. Produkt, marka lub usługa są lokowane w sposób widoczny i bezpośredni.
Do takich kampanii angażujemy influencerów z dużą liczbą followersów oraz wysokim wskaźnikiem zaangażowania (Engagement Rate).
Jeśli zależy Ci na lepszym monitorowaniu efektów influencer marketingu, przygotujemy dla Ciebie kampanię, dzięki której zmierzysz poziom sprzedaży.
Do tego celu zaangażujemy wpływowego influencera. Zaprojektujemy też specjalną ścieżkę komunikacyjną, aby móc sprawdzić, jak działania influencera przełożyły się na sprzedaż.
Influencer ułatwia marce stworzenie z użytkownikami stałej relacji oraz dotarcie do nich ze swoją ofertą.
Influencerzy to osoby rozpowszechniające rzetelne informacje wśród swoich odbiorców. Marka popierana przez influencera zyskuje na autentyczności.
Influencer oddziałuje na opinie i decyzje internautów, którzy korzystają z blogów lub social mediów, żeby pogłębić wiedzę o interesujących ich produktach.
Chcesz stworzyć niebanalne i zaskakujące treści marketingowe? Influencer marketing to idealne narzędzie do wzbudzenia zainteresowania internautów!
Dowiadujesz się, co potencjalni klienci myślą o Twoich produktach oraz marce. Zyskujesz także dane wspierające Twoją strategię marketingową.
W Grupie TENSE każda kampania jest nadzorowana i prowadzona przez zespół specjalistów, którzy pozostają w stałym kontakcie z klientem oraz influencerami zaangażowanymi w projekt.
Współpracę z klientem zawsze rozpoczynamy od briefu. To dzięki niemu dokładnie poznajemy potrzeby Twoje oraz Twoich odbiorców.
Zapoznajemy się z ofertą i grupą docelową, do której ją kierujesz. Dzięki briefowi dowiadujemy się też, jakim budżetem dysponujesz.
Znając Twoje potrzeby, produkt oraz potencjalnych odbiorców rozpoczynamy pracę nad koncepcją kreatywną.
Tworzymy główną ideę kampanii, kreujemy dla niej hasło promocyjne i ustalamy formę komunikacji.
Gdy zaakceptujesz koncepcję kreatywną, rozpoczynamy proces selekcji influencerów.
Wówczas najważniejszymi kryteriami dla nas są:
Mając już wyznaczony kierunek kreatywny i wiedząc, z usług których influencerów chcesz skorzystać, rozpoczynamy proces realizacji kampanii. W tym celu:
Gdy otrzymamy od influencera gotowy materiał, przechodzimy do jego weryfikacji.
Sprawdzamy, czy wykonana praca spełnia kryteria zawarte w briefie i w razie potrzeby prosimy o wprowadzenie koniecznych poprawek.
Odpowiednio przygotowany materiał przesyłamy do Twojej akceptacji.
Jeśli influencer wprowadzi niezbędne poprawki i otrzymamy Twoją akceptację na publikację, przejdziemy do rozpowszechniania treści.
Wykorzystamy przy tym wszystkie uzgodnione wcześniej kanały komunikacji.
Publikacja treści przez influencera to nie koniec pracy naszej agencji nad kampanią.
Każdą z nich monitorujemy na bieżąco oraz podsumowujemy w specjalnym raporcie, przedstawiającym najważniejsze wskaźniki, m.in. takie jak:
Chcesz wiedzieć, czy kampania influencer marketingowa będzie właściwym wsparciem dla Twojej marki?
Myślimy o produktach i usługach w sposób nieszablonowy. Nasi specjaliści zaskakują klientów swoimi pomysłami – to od Ciebie zależy, który z nich wybierzesz! Mamy możliwość współpracy z kilkoma tysiącami influencerów działających na różnych kanałach komunikacji. To daje szerokie pole manewru w zakresie tworzenia koncepcji.
Podczas pracy nad kampanią influencer marketingową zwracamy uwagę na jej wszystkie aspekty: monitorujemy kwestie prawne, wymyślamy koncepcję kreatywną, nadzorujemy jej realizację, czuwamy nad harmonogramem publikacji, a także sprawdzamy na bieżąco zasięg kampanii.
Na dynamikę prowadzenia kampanii influencer marketingowej wpływa wiele czynników – niektóre z nich wymagają szybkich zmian. Zawsze jesteśmy gotowi do reagowania na bieżące okoliczności.
Realizując kampanie dla klientów, dbamy nie tylko o jakość materiałów przeznaczonych do publikacji, ale też o najwyższy poziom obsługi. Każdy, kto zdecyduje się na współpracę z nami w zakresie influencer marketingu, ma możliwość bieżących konsultacji ze specjalistami Grupy TENSE.
Tworząc kampanie mamy zawsze jeden cel: jak najlepszy efekt. Właśnie dlatego przed rozpoczęciem prac dokładnie planujemy KPI (Key Performance Indicators), które zamierzamy osiągnąć. Następnie szczegółowo analizujemy rezultaty naszych działań.
Na co dzień pracujemy z ponad dwoma tysiącami klientów z różnych branż. Średnia długość umowy w naszej agencji to 4 lata i 3 miesiące.
Nasza agencja marketingowa zajęła wysokie pozycje w wielu prestiżowych konkursach. Zdobywamy wyróżnienia i nagrody zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Nasi pracownicy to wieloletni praktycy, którzy zdobywali doświadczenie w różnych obszarach marketingu. Cieszą się należytym uznaniem w branży. Występują jako prelegenci podczas najważniejszych eventów, takich jak:
Ich wypowiedzi cytują serwisy i prasa branżowa, m.in.:
Jesteśmy jedną z najlepszych agencji interaktywnych w kraju. Chętnie uczestniczymy w webinarach naszych partnerów. Możesz nas usłyszeć m.in. w:
Treść zoptymalizowana z myślą o internautach i robotach wyszukiwarki? Właśnie takie teksty tworzymy w Grupie TENSE! Wysokiej jakości content, który jest regularnie aktualizowany, nie tylko przyciąga nowych użytkowników, ale także wspomaga proces pozycjonowania. Tego typu treści potrzebuje Twoja witryna!
Chcesz budować profesjonalny wizerunek w sieci, zmaksymalizować efekty pozycjonowania i zyskać darmowy ruch z organicznych wyników wyszukiwania? Pozwól nam poprowadzić Twój blog firmowy! Zadbamy o odpowiednią strategię content marketingową oraz wdrożymy treści, które będą przyciągać internautów!
Pisanie artykułów oraz zamieszczanie ich w płatnych kanałach promocyjnych to fundament każdej strategii content marketingowej. Cechą charakterystyczną publikacji sponsorowanych jest wysoka jakość merytoryczna treści. To doskonała reklama dla każdej firmy, bez względu na obszar prowadzonej działalności.
Chcesz wiedzieć, co o Twojej marce myślą internauci? A może planujesz sprowokować ich do dyskusji i poznać opinię na temat swojego biznesu? Dzięki marketingowi wizerunkowemu poznasz oczekiwania własnej grupy docelowej. To pozwoli Ci skuteczniej planować działania promocyjne.
Planujesz podbić rynki zagraniczne? Zleć specjalistom napisanie takich treści anglojęzycznych, które nie tylko zadziałają na algorytmy wyszukiwarek, ale też spodobają się internautom. Skorzystaj z naszej oferty copywritingu w języku angielskim i rozszerz swoją bazę klientów zagranicznych.
Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.
Influencer marketing to działanie promocyjne, w które opłaca się zainwestować. Wykorzystanie influencera i kanałów jego aktywności pozwala zyskać duże zasięgi bez konieczności długofalowego wydawania środków na reklamę natywną.
Budżet na kampanie influencer marketingowe zależy od Twoich celów biznesowych. Wycena działań promocyjnych prowadzonych przez influencera uwzględnia rodzaj treści oraz liczbę kanałów, a także generowane zasięgi. Im większy zasięg ma twórca, tym droższe są jego usługi.
W Grupie TENSE aktywnie współpracujemy z branżą influencerską i blogosferą. Mamy bazę ponad 6 tys. twórców internetowych. Jesteśmy w stanie zaangażować większość twórców internetowych. Z chęcią wysłuchamy Twoich sugestii, a także przedstawimy własne propozycje.
Planowanie kampanii influencer marketingowej to proces, w który powinni być zaangażowani doświadczeni specjaliści. Poza publikacją materiałów konieczna jest selekcja influencerów, stworzenie koncepcji kreatywnej oraz szereg innych działań. Na kompleksowe przygotowanie kampanii influencer marketingowej agencja potrzebuje kilku tygodni.
Z influencerem możesz rozliczyć się na kilka sposobów. Do najpopularniejszych form należą:
Jako agencja czuwamy nad procesem realizacji kampanii od momentu selekcji influencerów aż po etap raportowania. Umożliwiamy Ci wprowadzanie poprawek do materiałów, jednak bezpośrednio z influencerem kontaktuje się tylko agencja i osoby odpowiedzialne za realizację projektu.
Prawa autorskie do stworzonego materiału należą w pełni do autora, czyli influencera. Jako podmiot zlecający masz jednak pełne prawo do ich udostępniania i dystrybuowania w obrębie swoich mediów (owned media).
Wybór odpowiedniego kanału do realizacji kampanii influencer marketingowej jest ściśle powiązany z Twoimi celami sprzedażowymi i wizerunkowymi. Jeśli pragniesz zainwestować w ten rodzaj promocji, ale nie masz pewności, czy Twoje założenia biznesowe są słuszne, skontaktuj się z nami. Z chęcią wskażemy Ci optymalne rozwiązanie.