Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy.
Vitbis to największy producent ozdób choinkowych w Polsce. W jego pracowniach powstaje 200 000 bombek dziennie. Istnieje więc bardzo duże prawdopodobieństwo, że te pieczołowicie projektowane i wykonywane przez prawdziwych artystów cudeńka wiszą także na Twojej choince.
W branży, którą reprezentuje nasz Klient, kluczowa jest sezonowość sprzedaży. Firma zgłosiła się do nas w połowie 2020 roku, ponieważ zależało jej na osiągnięciu wyższych pozycji rankingowych, zwłaszcza w okresie od października do grudnia. Te właśnie miesiące mają kluczowy wpływ na jej wyniki finansowe.
Mimo silnej pozycji w branży, Klient nie osiągał wysokich pozycji w wyszukiwarce w odpowiedzi na frazy ogólne, które nie były związane z marką. Postanowiliśmy skoncentrować się na wyeksponowaniu serwisu w sieci przy użyciu niebrandowych fraz, na które strona jeszcze się nie wyświetlała. Siłę marki wykorzystaliśmy jako asystę grawitacyjną do wzmocnienia pozycji już rankujących fraz.
Ze względu na brak danych o ruchu z 2019 roku, cele wyznaczyliśmy w oparciu o rok 2018. Założyliśmy, że osiągniemy 30% wzrostu ruchu rok do roku w najważniejszych dla Klienta miesiącach oraz przekroczymy barierę 30 000 sesji w grudniu 2020 roku.
Zaczęliśmy od szeroko zakrojonych zmian w obrębie witryny Klienta:
W kolejnym etapie podjęliśmy działania na rzecz poprawy współczynników Core Web Vitals (podstawowe wskaźniki internetowe), które w 2021 roku stały się ważnym czynnikiem rankingowym.
W ostatnich miesiącach 2021 roku rozpoczęliśmy budowę bloga firmowego, którego zadaniem jest wzmacnianie autorytetu tematycznego strony internetowej Klienta.
Pod koniec 2020 roku, w kluczowych dla Klienta miesiącach, udało się zrealizować cel, czyli aż 30% wzrostu ruchu organicznego!
W grudniu 2020 roku wygenerowaliśmy ponad 44 000 sesji. Utrzymujemy wzrost liczby sesji na poziomie 30% rok do roku w strategicznych miesiącach. W 2021 roku założony próg 30 000 sesji przekroczyliśmy już w listopadzie, a w grudniu osiągnęliśmy wynik ponad 46 000 sesji.
Naszym głównym celem był wzrost ruchu i liczby sesji. Koncentrowaliśmy się więc na wzmocnieniu już dostępnych na stronie fraz z wysokim potencjałem. I to się udało! Jednocześnie te działania przełożyły się wiekszą widoczność witryny Klienta w sieci.
Krzątaliśmy się w najgorętszym dla Klienta okresie niczym elfy w krainie Świętego Mikołaja. I to przyniosło efekty. Nie przeszkodził nam ani Grinch, ani jego zaklęcie “Świąt nie będzie!”, a choinki w sezonie 2021/2022 prezentowały się naprawdę zacnie.
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.