Case study - pirofan.com.pl

Firma zajmuje się hurtową i detaliczną sprzedażą fajerwerków, petard i materiałów pirotechnicznych. Organizuje także pokazy pirotechniczne w całej Polsce. Ich produkty można kupić w sklepie online.

Cel

wzrost pozycji

Efekt
60x większy ruch na stronie
387 fraz w TOP 10

Opinia klienta

quote

Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno ze współpracy ze specjalistami SEO jak i z zaangażowania naszego Opiekuna. Sklep internetowy odwiedza kilka razy więcej użytkowników niż przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania. Możemy polecić Grupę TENSE jako godnego zaufania Partnera dla przedsiębiorców z branży e-commerce.

Sebastian Kopański

Co zrobiliśmy?

Analiza

Po analizie strony główną rekomendacją, którą przekazaliśmy Klientowi, była… zmiana strony na nową.

Pierwotna witryna wykazywała wiele błędów i niedociągnięć. Jej struktura uniemożliwiała odpowiednią optymalizację.

Zgodnie z naszym zaleceniem Klient zdecydował się na nowy serwis, w którego tworzeniu braliśmy udział, dzięki czemu trzymaliśmy pieczę nad tym, aby był w pełni dostosowany do szerokich możliwości SEO.

Dobranie słów kluczowych

To od doboru odpowiednich słów kluczowych zależą w dużej mierze efekty działań pozycjonerów. Dlatego do wybrania fraz podchodzimy bardzo skrupulatnie.

W przypadku naszego Klienta dobraliśmy bardzo szeroki zestaw wyrażeń, obejmujący zarówno:

  • pozycjonowanie lokalne – „hurtownia fajerwerków Szczecin”,
  • wyrażenia ogólne – „sklep z fajerwerkami”,
  • frazy produktowe – „petardy hukowe”,
  • frazy usługowe – „pokazy pirotechniczne”.

Dzięki odpowiednio dobranej strategii promocji witryny rankinguje ona na 387 słów kluczowych w TOP 10 wyników Google.

Optymalizacja

Na etapie optymalizacji naszym priorytetem była poprawna migracja starego serwisu na nowy.

W tym celu Specjaliści SEO wykonali mapę przekierowań, a po jej udanych testach, wdrożyli nową stronę. Struktura sklepu internetowego została w pełni przystosowana do działań SEO.

W ramach pozycjonowania strony zmieniliśmy również meta tagi, dodaliśmy dane strukturalne i zoptymalizowaliśmy treści w modelu data-driven, czyli z wykorzystaniem danych o konkurencji.

Nasze działania były w pełni zaplanowane i podparte rzetelną analizą, a efekty szybko zaczęły być widoczne.

Tworzenie treści

W celu jak najlepszego dostosowania strony oraz sklepu internetowego do wymogów robotów Google, zadbaliśmy o poprawne tworzenie treści przede wszystkim na stronach kategorii produktów oraz w zakładkach z ofertami pokazów.

Treści zostały nasycone frazami kluczowymi, zniknęły duplikaty, teksty wzbogacono o zdjęcia i filmy. Stały się bardziej użyteczne nie tylko dla robotów Google, ale przede wszystkim dla potencjalnych klientów.

Linkowanie

Strategia procesu linkowania zakładała podniesienie pozycji najbardziej ogólnych i konkurencyjnych fraz, by po paru miesiącach zacząć linkowanie tych, które mają wysokie, acz niesatysfakcjonujące pozycje.

Linkowanie odbywało się z naszego zaplecza.