Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
Przychodnie Medyczne Nasz Lekarz oferują kompleksową opiekę medyczną dla pacjentów w Bydgoszczy i Toruniu. O zdrowie mieszkańców dba zespół doświadczonych lekarzy specjalistów oraz pielęgniarek.
W październiku 2016 roku firma poprosiła nas o pomoc w pozycjonowaniu strony. Zależało jej szczególnie na osiągnięciu wysokich pozycji w wyszukiwaniach dotyczących badań w gabinetach lekarzy specjalistów. Zajęliśmy się tym tematem z chirurgiczną precyzją i aptekarską dokładnością.
Witryna naszlekarz.pl była już wcześniej pozycjonowana przez inną agencję, nie przynosiło to jednak pożądanych efektów. W trakcie analizy musieliśmy zatem odpowiedzieć na pytanie, dlaczego serwis nie osiągał wcześniej wysokich pozycji – a następnie stworzyć własną strategię promocyjną.
Dostrzegliśmy potencjał w istniejących podstronach dotyczących konkretnych specjalizacji medycznych, jednak z uwagi na ich głębokie zagnieżdżenie musieliśmy poprawić linkowanie wewnętrzne
Z usług medycznych korzysta się w głównej mierze lokalnie, dlatego do pozycjonowania lokalnego dobraliśmy wyrażenia bezpośrednio związane z dwiema lokalizacjami przychodni – Toruniem oraz Bydgoszczą. Wśród promowanych fraz znalazły się się m.in.: „medycyna pracy toruń”, „laryngolog toruń”, „endokrynolog toruń”, „kardiolog bydgoszcz”, „ortopeda toruń”, „usg bydgoszcz” czy „ dietetyk toruń”. Dzięki temu na stronę naszlekarz.pl wchodzą pacjenci realnie zainteresowani usługami tej konkretnej przychodni.
Optymalizację witryny rozpoczęliśmy od poprawy linkowania wewnętrznego. W treści wielu podstron serwisu umieściliśmy linki prowadzące do landing page’y konkretnych specjalizacji medycznych, aby ułatwić do nich dostęp botom wyszukiwarek. Skupiliśmy się także na optymalizacji architektury treści:
Na promowane podstrony wdrożyliśmy odpowiednio zoptymalizowane treści, nasycone tematycznymi wyrażeniami oraz spełniające oczekiwania szukających porady pacjentów. Na podstawie analizy witryn konkurencji, które znajdowały się w rankingu, zweryfikowaliśmy, jakie frazy i w jakiej liczbie powinny pojawić się na stronie klienta. Rozbudowaliśmy stronę o content dotyczący badań USG poszczególnych części ciała. To wpłynęło na wzrost pozycji przy wyszukiwaniu zagadnień opisywanych w tekstach.
Równolegle do optymalizacji witryny oraz prac związanych z content marketingiem zaplanowaliśmy i uruchomiliśmy kampanię link buildingu. Pozyskiwanie odnośników zwrotnych rozpoczęliśmy od publikacji wizytówek w istotnych katalogach stron internetowych, typu panoramafirm.pl. W kolejnym etapie uruchomiliśmy nasze autorskie zaplecze, w którym umieściliśmy odnośniki pozycjonujące stronę.
Integralną częścią umowy była nasza pomoc w prowadzeniu bloga firmowego. Zaoferowaliśmy wsparcie doświadczonego w branży medycznej copywritera, który co miesiąc tworzy specjalistyczne treści na stronę. Dzięki temu, poza dostarczaniem wartościowej treści dla pacjentów, budujemy większe zaufanie do strony naszlekarz.pl w oczach Google oraz zwiększamy jej topical authority. To pomaga osiągać jeszcze lepsze oraz – co najważniejsze – stabilne pozycje.
Nasza strategia okazała się skuteczna. Podjęte działania mają odzwierciedlenie w wynikach strony. Niemal wszystkie frazy, na jakie pozycjonuje się witryna naszlekarz.pl, znajdują się w TOP 10 wyników! To sprawia, że liczba osób korzystających z usług gabinetów medycznych Klienta sukcesywnie rośnie.
W zdrowym ciele zdrowy duch! Przemyślany dobór wyrażeń, odpowiednie nasycenie nimi strony, troska o content dobrej jakości i wartościowy link building to recepta na utrzymanie strony w dobrej formie. Specjaliści z Grupy TENSE polecają się!
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.