Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Warszawie od 75 lat świadczy usługi pogrzebowe dla mieszkańców stolicy.
wzrost konwersji
Naszym celem była optymalizacja kampanii Google Ads pod kątem efektywności. Zależało nam na zwiększeniu konwersji, w tym wypadku telefonów przy jednoczesnym spadku kosztów, jakie musieliśmy ponieść na uzyskanie celu. Czyli – więcej za mniej.
Ze względu na branżę usług pogrzebowych do dyspozycji mieliśmy standardowe reklamy tekstowe i kampanię lokalną w Google Moja Firma.
Aby dotrzeć z reklamą do jak największej liczby odbiorców, postanowiliśmy wykorzystać frazy geolokalizacyjne z nazwami poszczególnych dzielnic. Zależało nam na tym, aby przekazać mieszkańcom Warszawy, że z usług MPUK można korzystać w każdej dzielnicy.
Dodatkowo do konta Google Ads dodaliśmy dynamiczną kampanię. Jej cechą charakterystyczną jest to, że nagłówki reklamy dostosowują się automatycznie do fraz wpisywanych w wyszukiwarkę przez internautę. Jest to możliwe dzięki temu, że ten rodzaj kampanii analizuje stronę docelową i dobrze „zna” jej zawartość, stąd tak precyzyjne dopasowanie treści komunikatu i mniejszy koszt konwersji.