Firma KARDIFF produkuje i sprzedaje maty do przewożenia zwierząt oraz sprzętu sportowego. Ma bogate doświadczenie – istnieje na rynku od 2003 roku i wciąż poszerza ofertę i asortyment, odpowiadając na rosnące potrzeby klientów.
wzrost pozycji
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Grupą TENSE z polecenia innych firm i możemy się w pełni pod tym podpisać. Obsługa Klienta i komunikacja na najwyższym poziomie. Dzięki ich zaangażowaniu ruch na stronie wzrósł kilkakrotnie, a my jesteśmy coraz bardziej widoczni w Google.
Kamila Ptak
Z racji tego, że strona Klienta była wcześniej pozycjonowana, nasza analiza w dużej mierze dotyczyła zdiagnozowania błędów optymalizacyjnych, których nie wyeliminowano podczas wcześniejszych działań SEO.
Zadanie ułatwiła doskonale znana Specjalistom Grupy TENSE platforma WooCommerce. Wiedzieli, na co szczególnie zwrócić uwagę i od czego zacząć proces ponownej optymalizacji. Sklep nie generował ruchu i miał niską widoczność, dlatego musieliśmy szybko zacząć działać.
Frazy do pozycjonowania sklepu internetowego wybraliśmy w porozumieniu z Klientem. Znaleźliśmy złoty środek między frazami z dużą konkurencyjnością a tymi w pełni odpowiadającymi asortymentowi Klienta. W efekcie promujemy tylko takie wyrażenia, które przynoszą Klientowi realne korzyści – duży ruch w sklepie i nowe zamówienia.
Osiągnęliśmy pozycje w TOP 5 wyników wyszukiwania Google dla wyrażeń:
W ramach optymalizacji SEO sklepu kardiff.pl na samym początku wdrożyliśmy dedykowany pakiet poprawek dla platformy WooCommerce.
Jednocześnie zaplanowaliśmy nową wersję architektury informacji na stronie oraz w menu. Tytuł każdej podstrony dostosowaliśmy pod pozycjonowane wyrażenia, ustandaryzowaliśmy strukturę nagłówków Hx oraz wzbogaciliśmy je o frazy.
Dodaliśmy opisy na podstronach kategorii, a także zajawki na stronie głównej, by wskazać tematykę witryny i ułatwić poruszanie się po stronie – zarówno użytkowników, jak i botom wyszukiwarek.
Osobnym elementem optymalizacji była poprawa czasu ładowania się strony. W tym celu:
W efekcie poprawiliśmy wyniki w narzędziach Google – w tym PageSpeed Insights.
Proces tworzenia profilu linkowego domeny rozpoczęliśmy od wzmocnienia brandu. Chcieliśmy, aby profil linkowy był naturalny i zdywersyfikowany, co przekłada się na wzmocnienie pozycjonowania strony.
Uruchomiliśmy także kampanię link buildingu, która zawierała wszystkie pozycjonowane frazy. Uwolniliśmy w ten sposób potencjał witryny i wzmocniliśmy działania, które wykonaliśmy podczas optymalizacji onsite.
Wciąż dodajemy nowe odnośniki, ale skupiamy się już na pojedynczych wyrażeniach, które przynoszą Klientowi wartościowy ruch na stronę.