Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy wesprzeć Twój e-sklep.
Właściciele Hubuform przyznają, że marka powstała z miłości do zwierząt. Klienci znajdą w sklepie całą gamę produktów dla kotów oraz psów. Starannie dobrany asortyment, różnorodność oferty oraz niewątpliwa jakość produktów pomogą uszczęśliwić pupila i zaspokoić estetyczne potrzeby jego właściciela.
Firma prosi nas o wsparcie w procesie pozycjonowania sklepu. Branża, w której działa, jest konkurencyjna. Wyższe pozycje mają przełożyć się na zwiększenie świadomości marki wśród internautów i wzrost liczby klientów.
Mieliśmy zawalczyć o lepszą widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Zaczęliśmy więc od podstaw, czyli pogłębionej analizy witryny Klienta i konkurencyjnych sklepów. Jednocześnie musieliśmy skupić się na wybraniu optymalnych słów kluczowych do pozycjonowania strony, obejmujących zarówno frazy ogólne, jak i te z „długim ogonem” – precyzyjne, ale wyszukiwane przez mniejszą liczbę użytkowników.
Z czasem zauważyliśmy ogromny potencjał witryny w generowaniu dużego ruchu w sklepie. W porozumieniu z Klientem zmodyfikowaliśmy strategię SEO, skupiając się na pozycjonowaniu wielu fraz kluczowych i wprowadzeniu globalnych zmian optymalizacyjnych, które miały skutkować wzrostem ruchu w sklepie.
Najpierw określiliśmy zakres pozycjonowanych wyrażeń, zbadaliśmy widoczność witryny oraz przeprowadziliśmy audyt sklepu, głównie pod kątem liczby produktów i kategorii. Przeprowadziliśmy m.in.:
Zablokowaliśmy mało wartościowe podstrony oraz zoptymalizowaliśmy mapę strony. Dzięki temu roboty Google’a zaczęły łatwiej poruszać się po witrynie i statystyki indeksacji treści poprawiły się.
Na początkowym etapie doboru wyrażeń oparliśmy się głównie na frazach opisujących priorytetowe kategorie i najlepiej sprzedające się produkty. Dobraliśmy 133 wyrażenia kluczowe. Co 2-3 miesiące przeprowadzamy analizę fraz i dobieramy kolejne, które mają największy potencjał przyciągnięcia dużego ruchu na witrynę. Dotyczą one nowych produktów, niedawno utworzonych podkategorii czy fraz poradnikowych, które pojawiają się na blogu Klienta.
Nasi copywriterzy zajęli się przygotowaniem opisów kategorii i produktów oraz tworzeniem wpisów na bloga. Napisali prawie pół miliona znaków unikalnych i zgodnych z zasadami SEO treści!
Po analizie początkowego profilu linkowego domeny opracowaliśmy długoterminową strategię link buildingu. W jej ramach zadbaliśmy o linki promujące zarówno markę Klienta, jak i konkretne produkty, kategorie lub artykuły na stronie. Profil linkowy sukcesywnie uzupełniamy o odnośniki z bardzo zróżnicowanych źródeł, aby budować jego naturalność i jednocześnie stabilizować osiągane pozycje.
Cyklicznie analizujemy stronę pod kątem źródeł linkowania dla witryn konkurencyjnych z TOP 10 Google’a, korzystając z narzędzia SurferSEO. Na tej bazie przygotowujemy plan wdrożenia linków uzupełniających w konkretnych źródłach.
Dzięki „pracom porządkowym” na stronie, dobieraniu skutecznych fraz kluczowych i obserwacji konkurencyjnych witryn ruch na stronie Hubuform wzrósł trzykrotnie. Aktualnie monitorujemy 553 frazy kluczowe, z których aż 361 znajduje się w TOP 10 wyników Google.
Niczym pies myśliwski zachowujemy czujność. Bacznie obserwujemy stronę Klienta i węszymy, co dzieje się u konkurencji. Nie od dziś wiadomo, że skuteczna agencja marketingu internetowego to najlepszy przyjaciel każdego e-sklepu!
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.