Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy
DrewHome specjalizuje się w budowie domów szkieletowych. Działa głównie na Śląsku i w Małopolsce, ale realizuje usługi także za granicą. Wieloletnie doświadczenie i dbałość o materiały najwyższej jakości sprawiają, że stawiane przez firmę domy cechuje wytrzymałość, trwałość i energooszczędność.
Nasza agencja miała się zająć takim wypozycjonowaniem strony, aby w jak najkrótszym czasie oferta firmy stała się bardziej widoczna dla potencjalnych klientów. Wydawało się to o tyle trudne, że grono odbiorców usług oferowanych przez DrewHome jest dość wąskie. Ale my lubimy takie wyzwania.
Serwis klienta został stworzony w systemie CMS, który uniemożliwiał wprowadzenie niektórych ze standardowo wykonywanych prac optymalizacyjnych. Nie mieliśmy możliwości uzyskania danych dostępowych do serwera FTP, więc nasza analiza skupiła się głównie na elementach, które można było zoptymalizować za pomocą samego panelu administracyjnego. Niezbędna w pozycjonowaniu strony okazała się optymalizacja sekcji head, nagłówków oraz treści pod kątem pozycjonowanych słów kluczowych.
Wybraliśmy ogólne frazy związane z działalnością klienta i charakteryzujące się wysoką wyszukiwalnością – „domy szkieletowe”, „domy kanadyjskie” czy „domy energooszczędne”. Aby wesprzeć ich pozycjonowanie, dobraliśmy słowa kluczowe powiązane z daną lokalizacją, m.in.: „domy szkieletowe Śląsk”, „domy szkieletowe małopolska”, „domy kanadyjskie Śląsk” oraz zwroty tzw. długiego ogona, np.: „domy szkieletowe producent”, „domy kanadyjskie budowa”, „domy szkieletowe projekty”, „domy energooszczędne pod klucz”. Pomogły one wypromować ogólnopolskie, najbardziej konkurencyjne frazy.
Ze względu na system CMS oraz brak dostępu do silnika strony z poziomu serwera FTP, wykonanie pełnej optymalizacji serwisu było niemożliwe. Nasi specjaliści zaczęli więc od zmian w sekcji head pod kątem wybranego zestawu słów kluczowych. Oprócz tytułów i opisów meta description zoptymalizowaliśmy również meta tagi robots, by roboty wyszukiwarek mogły swobodnie indeksować kluczowe podstrony witryny oraz by nie indeksowały podstron o niskiej wartości.
W trakcie pozycjonowania strony internetowej, klient postanowił zlikwidować drugi serwis o tej samej tematyce (który działał pod inną domeną) i połączyć go z pozycjonowaną witryną. Musieliśmy zatem wprowadzić odpowiednie przekierowania z tematycznych podstron usuwanej domeny na ich odpowiedniki w pozycjonowanej domenie oraz odświeżyć optymalizację w promowanym serwisie.
Kolejnym etapem była rozbudowa treści wykonana na podstawie analizy konkurencji oraz modyfikacja nagłówków pod pozycjonowane frazy. Nasz zespół copywriterów przystąpił do tworzenia tekstów wartościowych dla użytkowników i zawierających słowa kluczowe. Ważne było także przygotowanie tekstów z tzw. długim ogonem, które celniej trafiają w potrzeby osób planujących budowę domu.
Działania związane z link buildingiem na pierwszym etapie skupiły się na dodawaniu odnośników dla wzmocnienia brandu strony. Dopiero w drugim etapie, już po optymalizacji kodu i treści witryny, budowanie profilu linkowego skierowane zostało na promowanie wybranych słów kluczowych.
Witryna zaczęła osiągać lepsze wyniki w pierwszej kolejności na frazy z długiego ogona, a następnie na te najbardziej konkurencyjne wyrażenia. Obecnie monitorujemy 74 frazy, z czego 56 jest w TOP 10.
Dzięki działaniom wynikającym z przyjętej strategii, witryna zaczęła dobrze rankigować i stała się użyteczniejsza dla osób zainteresowanych tematyką budowlaną.
Kiedy coś budujesz, musisz pamiętać o mocnej konstrukcji. Tak samo jest ze stroną internetową. Jeśli firma chce piąć się wyżej w Internecie, musi w pierwszej kolejności zadbać o swoją witrynę. Wyposażona w specjalistyczne narzędzia „ekipa budowlana” z naszej agencji zawsze chętnie w tym pomoże!
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.