Analiza
Każdą strategię pozycjonowania strony budujemy w oparciu o dogłębną analizę witryny.
Strona dawidpajor.com posiada dość prostą strukturę. Zaobserwowaliśmy kilka łatwych do poprawienia niedociągnięć estetycznych. Elementy graficzne i treści multimedialne wymagały poprawek i uzupełnień, aby stały się bardziej czytelne i atrakcyjne.
Dobranie słów kluczowych
Wybór słów kluczowych nie był łatwym zadaniem, ze względu na niszę, w jakiej działa Klient. Trudno było znaleźć frazy, które byłyby wyszukiwane i dobrze opisywały biznes Klienta. Sprawne korzystanie z dostępnych narzędzi przyniosło jednak rezultat. Udało się dobrać słowa kluczowe, które najtrafniej opisują działalność Dawida Pajora i mają wyszukiwalność, która pozwala zwiększać widoczność serwisu w sieci.
Optymalizacja
W ramach optymalizacji zmieniliśmy sekcję head. Optymalizacji uległy tagi tytułowe – nasyciliśmy je słowami kluczowymi. Dzięki temu uniknęliśmy popularnej niestety praktyki upychania słów kluczowych na małej puli podstron („keyword stuffing”), co w efekcie poprawiło widoczność witryny.
Nie zapomnieliśmy również o szybkości działania witryny. Dzięki naszym zmianom udało się przede wszystkim poprawić prędkość na urządzeniach mobilnych. Dodaliśmy mapę strony i poprawiliśmy strukturę nagłówków.
Tworzenie treści
Ważne było również stworzenie unikalnych, merytorycznych treści, które mogliśmy wdrożyć. Z jednej strony nasycone były interesującymi nas słowami kluczowymi, z drugiej zaś – tej ważniejszej – były przydatne dla użytkowników.
Linkowanie
Cały czas prowadziliśmy działania z zakresu link buildingu. Posługiwaliśmy się tutaj głównie naszym autorskim zapleczem. Klient posiadał niewielką liczbę linków naturalnych – mniej więcej 10 sztuk – więc w praktyce budowaliśmy profil od zera.