Firma specjalizuje się w sprzedaży i produkcji fotobudek. Posiada bogate portfolio modeli, które umilą ważne uroczystości – wesela, komunie czy przyjęcia okolicznościowe. Fotobudki oraz niezbędne akcesoria można zamówić przez sklep internetowy.
wzrost pozycji
Na wszystkie najważniejsze dla nas frazy jesteśmy w TOP 10 wyników. Mamy więcej klientów, rozpoznawalność marki rośnie. Mogę polecić Grupę TENSE jako dobrego partnera biznesowego.
Albert Stefański
W trakcie analizy serwisu stwierdziliśmy, że widoczność serwisu jest niemal zerowa. Klientowi zależało na wysokich miejscach na frazy, dzięki którym dotrze do szerokiego grona odbiorców.
Przygotowaliśmy strategię pozycjonowania strony, która zakładała zbudowanie widoczności serwisu i uzyskanie wysokich miejsc na frazy związane z fotobudkami i fotolustrami.\
Dobranie słów kluczowych:
Wybranie odpowiednich słów kluczowych to połowa sukcesu w procesie pozycjonowania. Frazy muszą mieć wysoką wyszukiwalność, ale należy pamiętać o tym, aby w pełni odpowiadały działalności Klienta.
Z racji tego, że Klient prowadził już działania reklamowe PPC, wiedział, jakie frazy dobrze konwertują – przynoszą mu wartościowy ruch. Uwzględniliśmy więc jego prośby, nanieśliśmy korekty na listę i przyjęliśmy do promocji najlepsze frazy.
Efekt? 78 fraz w pierwszej dziesiątce wyników. Strona budka4u.pl jest widoczna niemal na każdy zestaw fraz związanych z produkcją, kupnem oraz sprzedażą fotobudek i fotoluster, w tym:
Z racji tego, że budowaliśmy widoczność witryny od zera, najwięcej procesów optymalizacyjnych wdrożyliśmy na początku. Skupiliśmy się na konkretnych podstronach, ale poprawiliśmy i zoptymalizowaliśmy kod całej witryny.
Między innymi:
Do osiągnięcia wysokich pozycji w ramach pozycjonowania storn internetowych, niezbędna jest publikacja wartościowej i unikalnej treści.
Wszystkie promowane przez nas podstrony w serwisie otrzymały nowy, unikalny content. Gotową już treść nasyciliśmy słowami kluczowymi.
Wdrożyliśmy dedykowane tytułu oraz opisy strony i zadbaliśmy o właściwą strukturę nagłówków.
W związku z tym, że strona nie posiadała wcześniej widoczności, zaplanowaliśmy długoterminową strategię pozyskiwania odnośników z zewnętrznych serwisów.
Mieliśmy pełną kontrolę nad budowaniem profilu linkowego, ale musieliśmy także uzbroić się w cierpliwość, czekając na pierwsze efekty naszych działań.
Proces podzieliliśmy na etapy. W pierwszej kolejności rozpoczęliśmy publikację odnośników typu NAP (dane kontaktowe firmy). Wraz z publikacją kolejnych linków brandowych uruchomiliśmy kampanię linków tekstowych. Finalnie zaczęliśmy tworzyć linki pochodzące ze zdjęć produktowych oraz przypisów.