Firma zajmuje się licytacjami oraz importem amerykańskich samochodów, które dostarcza pod dom klientów. BidCars współpracuje z najpopularniejszymi domami aukcyjnymi w USA.
maksymalizacja liczby rejestracji w serwisie
Nasza strategia kampanii Google Ads opierała się w głównej mierze na precyzyjnym doborze zestawu fraz, które będą ściśle związane z działalnością Klienta.
Część budżetu przeznaczyliśmy na kampanię displayową, która polegała na wyświetlaniu animowanych banerów, które dynamicznie pobierają informacje z przeglądanej przez użytkownika oferty licytacji i wyświetlają się w dwóch miejscach docelowych, czyli na stronach domów aukcyjnych.
Pozostałe środki przeznaczyliśmy na kampanię remarketingową z banerami elastycznymi.
Kampanię tekstową przygotowaliśmy według wypracowanych przez nas dobrych praktyk w strukturze SKAG (single keyword ad group).
Dalsza optymalizacja kampanii Google Ads polegała na odpowiednim dostosowywaniu stawek pod kątem urządzeń, demografii, charakterystyki odbiorców oraz na wykluczaniu niewłaściwych z wyszukiwanych haseł.
Po uzyskaniu znacznej liczby konwersji działając według strategii maksymalizacji kliknięć, przeszliśmy na działania umożliwiające dostosowanie stawek pod konwersje. I właśnie ta strategia okazała się najskuteczniejsza.
Optymalizowaliśmy także kampanie na miejsca docelowe i remarketingową, aby wskaźnik CPC była jak najmniejszy.