Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.
Allecco.pl to serwis poświęcony zdrowiu i urodzie z ogromną bazą wiedzy o leczeniu i pielęgnacji. W ramach witryny działa także sklep internetowy z kosmetykami, witaminami, ziołami, suplementami diety oraz sprzętem medycznym.
Firma zwróciła się do nas o pomoc w zakresie pozycjonowania serwisu. Zależało jej na osiągnięciu wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Nasz praca nad stroną została doceniona w skali globalnej: zwyciężyliśmy w prestiżowym konkursie Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign (SEO).
Pierwszy etap naszej pracy, czyli dokładna analiza serwisu, wykazała braki praktycznie w każdym obszarze on-site, czyli wewnątrz strony. Priorytetowa okazała się dla nas konieczność stworzenia treści zarówno w sklepie, jak i na blogu – unikatowych opisów produktów i podstron oraz wartościowych artykułów. Kategorie nie zawierały treści, niektóre opisy produktów były zduplikowane, a inne wymagały rozwinięcia. Niedociągnięcia odkryliśmy również przy analizie optymalizacji technicznej. Okazało się, że trzeba poprawić prezentację witryny w wynikach wyszukiwania. Sam profil linkowy nie wykazywał dużych błędów, ale również wymagał zmian.
Wspólnie z Klientem ustaliliśmy, że dokonamy wymiany słów kluczowych, tak aby lepiej odpowiadały zapytaniom użytkowników. Frazy wybraliśmy w oparciu o kluczowe dla Klienta nazwy produktów. Dobór słów kluczowych oparliśmy również o analizę konkurencji oraz dane z Google Search Console, tak aby w pierwszej kolejności poprawić pozycje dla tych wyrażeń, które są już w okolicach TOP 10.
W procesie pozycjonowania sklepu internetowego wdrożyliśmy szereg działań, m.in.:
Usunęliśmy zduplikowane opisy produktów i zastąpiliśmy je unikalnymi treściami.
Proces link buildingu odbywał się z naszego zaplecza i został wsparty artykułami sponsorowanymi. Publikowaliśmy odnośniki na autorskim zapleczu do nowopowstałych lub zaktualizowanych podstron serwisu.
W ramach działań dodatkowych wdrożyliśmy Yandex Metrica, narzędzie pozwalające monitorować i prowadzić zaawansowaną analizę zachowań użytkowników na stronie.
Przemyślana strategia, starannie dobrane narzędzia i elastyczność w działaniu – dzięki temu ruch na stronie wzrósł o 300% w ciągu trzech miesięcy, a w TOP 10 znalazło się 935% więcej fraz. Tę współpracę doceniło jury konkursu Global Search Awards – nasza agencja zwyciężyła w kategorii Best Low Budget Campaign (SEO). W werdykcie podkreślono niestandardowe podejście do strategii oraz wysokie wyniki, jakie odnotowano w ramach procesu pozycjonowania strony.
Nie od dziś wiadomo, że właściwa pielęgnacja przynosi efekty. Nasz Klient pomaga pielęgnować zdrowie i urodę, natomiast my pomagamy utrzymać w dobrej formie strony internetowe.
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.