Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie.
Bukiety z kwiaciarni internetowej 123kwiaty.pl są kupowane przez klientów w całej Polsce, a także poza jej granicami. Wiązanki i kompozycje tworzone przez profesjonalnych florystów trafiają do odbiorców indywidualnych oraz firm nawet w ciągu 24 godzin od zamówienia.
Od 2015 roku dbamy o to, aby firma była lepiej widoczna w Internecie, a dzięki temu liczba jej klientów rosła. Wyniki, jakie osiągamy, są efektem zmian w obrębie strony internetowej i działań wykorzystujących odpowiednie frazy kluczowe.
Firmie zależało na zdobyciu większej liczby klientów. Uderzyliśmy więc ze zdwojoną mocą – za pomocą wyrażeń ogólnych związanych z branżą i fraz lokalizowanych.
Autorski silnik strony www kwiaciarni nie ułatwił nam zadania – uniemożliwił wprowadzenie wszystkich zakładanych zmian. Przez długi czas szablon strony nie był responsywny i cyklicznie pojawiły się nowe błędy. Skupiliśmy się zatem na poprawie największych z nich.
Wyznaczyliśmy sobie dwa kierunki zdobywania nowych klientów. Po pierwsze, dobraliśmy wyrażenia ogólne związane z zamawianiem kwiatów przez Internet i stopniowo osiągaliśmy na nie wysokie pozycje. Po drugie, wykorzystaliśmy fakt, że frazy lokalizowane (czyli zawierające w sobie nazwę miasta), są często wyszukiwane i mogą być doskonałym źródłem ruchu. Efekt synergii przyniósł doskonałe efekty.
W ramach optymalizacji strony:
Działania content marketingowe objęły:
Pozyskując odnośniki z zewnętrznych portali i budując profil linkowy domeny, staraliśmy się o możliwie największą naturalność oraz dywersyfikację źródeł. Korzystaliśmy z ogólnodostępnych katalogów firm, forów internetowych oraz autorskich rozwiązań. W ramach linkowania wewnętrznego dodaliśmy w stopce odnośniki do wszystkich podstron dotyczących konkretnych lokalizacji oraz podlinkowaliśmy podstrony ofertowe w artykułach blogowych.
Optymalizacja przyniosła oczekiwany skutek.w procesie pozycjonowania strony internetowej
Treści nasyciliśmy wyrażeniami powiązanymi z często wpisywanymi przez użytkowników frazami jak: bukiety, róże, dostawa. Stworzyliśmy w serwisie podstrony dedykowane poszczególnym miastom wojewódzkim i zoptymalizowaliśmy pod nie treści. Dzięki temu osiągnęliśmy czołowe pozycje m.in. w Kielcach, Zielonej Górze, Radomiu czy Białymstoku.
Znakomite wyniki, jakie osiąga strona, wynikają także z dobrze prowadzonego bloga. Copywriterzy Grupy TENSE regularnie tworzą merytoryczne i ciekawe teksty, które dodatkowo są zoptymalizowane pod kątem SEO. Nowe artykuły pojawiają się na blogu cyklicznie, trzy razy w miesiącu.
Nieprzypadkowo naszą misją jest skuteczne rozwijanie biznesów klientów. Jesteśmy takim digitalowym ogrodnikiem – dbamy o wzrosty w sieci i czujemy naprawdę wielką satysfakcję, gdy widzimy, jak strona naszego klienta rozkwita!
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.