Wróć do listy wpisów
Pozycjonowanie
Agencja SEO i SEM > Blog > Zmiany w wyglądzie wizytówki Google Moja Firma na urządzeniach mobilnych

Zmiany w wyglądzie wizytówki Google Moja Firma na urządzeniach mobilnych

Zmiany w wyglądzie wizytówki Google Moja Firma na urządzeniach mobilnych

Na początku października 2017 r. Google odświeżyło wygląd wizytówek Google Moja Firma prezentowanych w wyszukiwarce dla urządzeń mobilnych. Zmiany nie są rewolucyjne, ale z pewnością warto o nich wiedzieć.

Na początek udostępniamy zrzut ekranu dla wizytówki z 28. sierpnia:
widok GMF mobile 28.08.17

oraz z 6. października:
widok GMF mobile 06.10.17

Czy poza wpisami z aktualnościami, których akurat w sierpniu nie wyświetlaliśmy, zauważyłeś jakieś różnice? Prawdopodobnie przyda się dokładniejszy opis zmian, przyjrzyjmy się więc bliżej poszczególnym elementom tych wizytówek.

1. Prezentacja firmy.
– Dawna wersja wizytówki:
dawna prezentacja firmy GMF

– Aktualna wersja wizytówki:
nowa prezentacja firmy GMF

Różnice polegają na usunięciu widoku mapy z dawnej wizytówki na rzecz czytelniejszej prezentacji kluczowych informacji o firmie w jej nowej wersji. Dodatkowo, w prawym górnym rogu dodany został przycisk umożliwiający udostępnianie wizytówki.

2. Przyciski call to action.
– Dawna wersja wizytówki:
dawne przyciski CTA GMF

– Aktualna wersja wizytówki:
nowe przyciski CTA GMF

Różnice polegają na zastąpieniu przycisku umożliwiającego udostępnianie wizytówki przyciskiem, który pozwala na zapisanie danej wizytówki na swoim koncie Google i listach miejsc ulubionych, planowanych do odwiedzenia lub oznaczonych gwiazdką.

3. Adres firmy.
– Dawna wersja wizytówki:
dawny adres GMF

– Aktualna wersja wizytówki:
nowy adres GMF

Różnice polegają na dodaniu widoku i skrótu do Google Maps przy nazwie ulicy, na której zlokalizowana jest siedziba firmy.

Mamy nadzieję, że patrząc na pełne wersje wizytówek przed i po zmianach, każdy już teraz dostrzeże wszystkie różnice. Nam osobiście nowa wersja przypadła do gustu, sprawia wrażenie bardziej uporządkowanej. A Wy jakie macie odczucia?

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Zapisz się do newslettera i odbieraj regularną dawkę wiedzy, ciekawostek i nowości ze świata reklamy internetowej!