Na początku października 2017 r. Google odświeżyło wygląd wizytówek Google Moja Firma prezentowanych w wyszukiwarce dla urządzeń mobilnych. Zmiany nie są rewolucyjne, ale z pewnością warto o nich wiedzieć.
Na początek udostępniamy zrzut ekranu dla wizytówki z 28. sierpnia:
oraz z 6. października:
Czy poza wpisami z aktualnościami, których akurat w sierpniu nie wyświetlaliśmy, zauważyłeś jakieś różnice? Prawdopodobnie przyda się dokładniejszy opis zmian, przyjrzyjmy się więc bliżej poszczególnym elementom tych wizytówek.
1. Prezentacja firmy.
– Dawna wersja wizytówki:
– Aktualna wersja wizytówki:
Różnice polegają na usunięciu widoku mapy z dawnej wizytówki na rzecz czytelniejszej prezentacji kluczowych informacji o firmie w jej nowej wersji. Dodatkowo, w prawym górnym rogu dodany został przycisk umożliwiający udostępnianie wizytówki.
2. Przyciski call to action.
– Dawna wersja wizytówki:
– Aktualna wersja wizytówki:
Różnice polegają na zastąpieniu przycisku umożliwiającego udostępnianie wizytówki przyciskiem, który pozwala na zapisanie danej wizytówki na swoim koncie Google i listach miejsc ulubionych, planowanych do odwiedzenia lub oznaczonych gwiazdką.
3. Adres firmy.
– Dawna wersja wizytówki:
– Aktualna wersja wizytówki:
Różnice polegają na dodaniu widoku i skrótu do Google Maps przy nazwie ulicy, na której zlokalizowana jest siedziba firmy.
Mamy nadzieję, że patrząc na pełne wersje wizytówek przed i po zmianach, każdy już teraz dostrzeże wszystkie różnice. Nam osobiście nowa wersja przypadła do gustu, sprawia wrażenie bardziej uporządkowanej. A Wy jakie macie odczucia?