Raz na jakiś czas w największych polskich miastach Google organizuje szkolenia dla swoich partnerów, dbając w ten sposób o rozwój ich wiedzy, która z kolei przekłada się na jakość oferowanych usług. W ostatni piątek mieliśmy przyjemność uczestniczyć w jednym z takich szkoleń, które dotyczyło zaawansowanej obsługi Google Analytics. Swoją wiedzą dzielił się z nami Maciej Lewiński, ekspert i doświadczony trener Google.
Szkolenie nie miało ściśle określonego, merytorycznego planu, a raczej wychodziło naprzeciw potrzebom, które określiliśmy na początku naszego spotkania. Takie podejście sprawiło, że nikt nie miał poczucia zmarnowanego czasu, bo dowiedział się i nauczył tego, czego potrzebował.
Usłyszeliśmy między innymi o tym, na które dane w Google Analytics powinniśmy zwracać szczególną uwagę, a na które lepiej nieco „przymknąć oko”. Poznaliśmy sposób, w jaki udoskonalić nasze raporty, by były bardziej wiarygodne i atrakcyjne dla klienta. Mieliśmy też okazję, by u źródła zapytać o to, skąd Google pobiera niektóre informacje, np. te dotyczące demografii. Poznaliśmy też kilka dodatkowych, zewnętrznych narzędzi, które w połączeniu z Google Analytics dają zupełnie nowe możliwości analityczne.
Nie trzeba dodawać, ale dodam, że jedzenie było smaczne, a kawa nie była za słaba, lecz w sam raz :). Już czekamy na termin kolejnego szkolenia – na pewno nas na nim nie zabraknie!
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.