Wróć do listy wpisów
Z życia firmy
Agencja SEO i SEM > Blog > Relacja ze szkolenia Google Analytics dla Partnerów

Relacja ze szkolenia Google Analytics dla Partnerów

Relacja ze szkolenia Google Analytics dla Partnerów

Raz na jakiś czas w największych polskich miastach Google organizuje szkolenia dla swoich partnerów, dbając w ten sposób o rozwój ich wiedzy, która z kolei przekłada się na jakość oferowanych usług. W ostatni piątek mieliśmy przyjemność uczestniczyć w jednym z takich szkoleń, które dotyczyło zaawansowanej obsługi Google Analytics. Swoją wiedzą dzielił się z nami Maciej Lewiński, ekspert i doświadczony trener Google.

20160422_120837

Szkolenie nie miało ściśle określonego, merytorycznego planu, a raczej wychodziło naprzeciw potrzebom, które określiliśmy na początku naszego spotkania. Takie podejście sprawiło, że nikt nie miał poczucia zmarnowanego czasu, bo dowiedział się i nauczył tego, czego potrzebował.

Usłyszeliśmy między innymi o tym, na które dane w Google Analytics powinniśmy zwracać szczególną uwagę, a na które lepiej nieco „przymknąć oko”. Poznaliśmy sposób, w jaki udoskonalić nasze raporty, by były bardziej wiarygodne i atrakcyjne dla klienta. Mieliśmy też okazję, by u źródła zapytać o to, skąd Google pobiera niektóre informacje, np. te dotyczące demografii. Poznaliśmy też kilka dodatkowych, zewnętrznych narzędzi, które w połączeniu z Google Analytics dają zupełnie nowe możliwości analityczne.

20160422_135730

Nie trzeba dodawać, ale dodam, że jedzenie było smaczne, a kawa nie była za słaba, lecz w sam raz :). Już czekamy na termin kolejnego szkolenia – na pewno nas na nim nie zabraknie!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Zapisz się do newslettera i odbieraj regularną dawkę wiedzy, ciekawostek i nowości ze świata reklamy internetowej!

Wypełnij formularz

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.