Wróć do listy wpisów
Pozycjonowanie
Agencja SEO i SEM > Blog > Możliwość zapisania celu dostępna również w desktopowych Google Maps

Możliwość zapisania celu dostępna również w desktopowych Google Maps

Możliwość zapisania celu dostępna również w desktopowych Google Maps

Możliwość zapisywania określonych miejsc odnalezionych w Mapach Google na własnych listach „ulubionych”, „planowanych do odwiedzenia” lub „oznaczonych gwiazdką” została wdrożona w lutym 2017 roku na urządzeniach mobilnych, ale do dziś nie była dostępna dla użytkowników Map w wersji desktopowej.

Opisywana funkcjonalność została przyjęta przez użytkowników entuzjastycznie, bowiem – przykładowo – planując podróż i przeglądając różne atrakcje na Mapach Google w miejscu, do którego się wybieramy, możemy zapisać konkretny cel „na później” w jednej z trzech, podanych wyżej kategorii za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki temu rozwiązaniu, docierając na miejsce docelowe, wszystkie zapisane wcześniej lokalizacje mamy dostępne w pamięci swojego konta Google za sprawą kilku kliknięć.

Wśród użytkowników można było spotkać się z opinią, że brakuje im możliwości uzupełniania swoich personalizowanych list w desktopowej wersji interfejsu Map Google. Jest to dla nas całkiem zrozumiałe, ponieważ w dobie niemal pełnej synchronizacji urządzeń mobilnych ze stacjonarnymi chcemy mieć możliwość korzystania z tych samych funkcji na wszystkich urządzeniach, a co więcej oczekujemy posiadania możliwości przerwania pracy na jednym, by móc ją za chwilę kontynuować na drugim.

Dla tych, którzy oczekiwali na wdrożenie możliwości zarządzania listami na urządzeniach stacjonarnych mamy w końcu dobrą wiadomość – otóż od tej chwili macie możliwość edytowania i aktualizacji swoich list również z poziomu komputera! Prezentujemy to na poniższym zrzucie ekranu:
zapisz cel w Google Maps

Wszystkim tym, którzy nigdy dotąd nie korzystali z tej funkcji polecamy zaś jej przetestowanie, jest naprawdę praktyczna.

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy.

Zapisz się do newslettera i odbieraj regularną dawkę wiedzy, ciekawostek i nowości ze świata reklamy internetowej!