Chcesz, aby o Twojej marce można było przeczytać na popularnych portalach internetowych? Zastanawiasz się, w jaki sposób dotrzeć do wartościowych grup odbiorców? Nasza usługa artykułów sponsorowanych oferuje jeszcze więcej. Sprawdź!
Content publishing to działania polegające na publikowaniu wartościowych artykułów poza stroną internetową marki, w różnych miejscach w internecie. Celem jest wykorzystanie zasięgów i wiarygodności zewnętrznych serwisów do promowania własnych usług lub produktów. Gdzie zatem można znaleźć tzw. artykuły sponsorowane? Głównie są to:
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
Formę artykułu oraz miejsce jego zamieszczenia precyzyjnie dopasowuje się do celu biznesowego oraz konkretnej grupy odbiorców.
Content publishing jest skutecznym wsparciem innych działań marketingowych. Pozwala zwiększyć zasięg komunikacji z potencjalnymi klientami, co może przełożyć się na konwersję i wzrost świadomości marki.
Piszemy teksty przyciągające uwagę czytelników/internautów. Każdy temat artykułu, który zaproponują nasi specjaliści, wynika z analizy zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę przez Twoich potencjalnych klientów. Do tego celu wykorzystujemy zaawansowane narzędzia.
Miejsce ukazania się treści dostosujemy do Twojej branży i grupy docelowej. Znajdziemy dla Ciebie najkorzystniejszą ofertę – biorąc pod uwagę zarówno kwestie SEO, jak i finansowe. Wyeksponujemy zalety marki i przyciągniemy możliwie największą liczbę użytkowników na Twoją stronę.
Choć opublikowany artykuł zazwyczaj będzie oznaczony jako sponsorowany, to unikamy w nim nachalnej reklamy – tak bardzo nielubianej przez internautów. Promocja marki musi być subtelna, aby czytelnik uznał artykuł za wartościowy.
Artykuł sponsorowany powinien zachęcać do lektury już od samego początku – począwszy od tytułu, przez atrakcyjny lead i nagłówki, aż po zwięzłe podsumowanie. Teksty, które przygotowujemy, mają przejrzystą, przyjazną w odbiorze strukturę oraz przyciągające wzrok fotografie.
Tworzymy artykuły wysokiej jakości, poprawne językowo. Internauci znajdą w nich odpowiedzi na nurtujące ich pytania, fachowe porady i inne ciekawe treści. Dzięki temu pozytywnie odbiorą Twoją markę – doceniając fakt, że chętnie dzielisz się wiedzą.
Czy wiesz, że…
Jako jedna z wiodących agencji SEO w Polsce mamy dostęp do ponad 50 000 portali, na których można publikować artykuły sponsorowane? Jako nasz klient możesz więc mieć pewność, że treści promujące Twoją markę będziemy zamieszczać na stronach chętnie odwiedzanych przez potencjalnych odbiorców.
Dzięki publikacjom na zewnętrznych serwisach możesz dotrzeć do osób, które nie skorzystały jeszcze z Twojej oferty lub nawet nie były świadome istnienia Twojej marki. Poczytny portal to świetna furtka do zdobycia nowych klientów.
Portal lubiany przez internautów to doskonałe miejsce na Twoją reklamę. Poprzez artykuł sponsorowany w subtelny i skuteczny sposób przedstawisz potencjalnym klientom swoje produkty lub usługi.
Cykliczne publikowanie artykułów sponsorowanych to sposób na budowanie świadomości marki wśród odbiorców. Chcesz, żeby o Tobie mówiono w sieci? Pokaż się na portalu o dużym ruchu i wysokiej liczbie unikalnych użytkowników!
Linki prowadzące do Twojej strony internetowej z popularnych portali o wysokiej jakości mają ogromne znaczenie. Roboty wyszukiwarki pozytywnie ocenią odnośniki z serwisów zajmujących dobre pozycje w wynikach Google, które przekierowują internautów na Twoją witrynę.
Widoczność w sieci może przełożyć się na rosnącą liczbę odwiedzin Twojej witryny, a docelowo na częstotliwość zapytań i zamówień, czyli tzw. konwersję. Dzięki zdjęciom i linkom do konkretnych produktów w artykule wesprzesz realizację swoich celów sprzedażowych.
Badamy Twoje potrzeby, oczekiwania, obszar prowadzonej działalności i cele biznesowe.
Zbieramy też informacje o grupie docelowej. Analizujemy konkurencję w branży oraz miejsca publikacji, z których korzysta.
Sprawdzamy, jakiego rodzaju portale wykorzystywać, aby optymalnie zagospodarować budżet.
Dobieramy tematy, które będą budować pozytywny wizerunek marki i wspierać strategię pozycjonowania.
Przekazujemy do Twojej akceptacji temat oraz miejsce publikacji wraz z krótkim uzasadnieniem wyboru.
W razie uwag czy sugestii dostosowujemy założenia strategii content publishingu.
Artykuł przygotowuje jeden z naszych profesjonalnych copywriterów.
Uwzględnia przy tym dobre praktyki w tworzeniu publikacji sponsorowanych, a także zamieszczania w nich fraz kluczowych i linków. Osoby piszące treści doskonale znają standardy Grupy TENSE. Kolejny krok to korekta lub redakcja ze strony specjalisty content marketingu.
Gotowy artykuł przekazujemy do Twojej akceptacji.
Zawsze jesteśmy otwarci na opinie, sugestie czy wskazówki. W końcu znasz swoją branżę i ofertę lepiej niż ktokolwiek inny.
Artykuł i dobrane do niego zdjęcia przekazujemy wydawcy.
Specjalista zadba o to, żeby tekst dobrze się prezentował i zawierał linki prowadzące do Twojej witryny. Dopilnuje też, by opublikowano go w terminie.
Po publikacji dostarczymy Ci raport w postaci linku do opublikowanego tekstu.
Dzięki temu możesz zweryfikować rezultaty naszych działań oraz reakcje internautów na artykuł.
Grupa TENSE zapewnia preferencyjne ceny publikacji artykułów sponsorowanych i elastyczne dopasowanie do Twojego budżetu. Zawsze proponujemy rozwiązania skrojone na miarę Twoich potrzeb i możliwości.
Nasze artykuły piszą doświadczeni copywriterzy, a sprawdzają je wykwalifikowani korektorzy. Zapewniamy poprawność językową i dostosowanie tekstów do wymogów SEO. Przygotowujemy treści skutecznie przyciągające uwagę internautów.
Opracujemy dla Ciebie propozycje tematów i dobierzemy miejsca publikacji tak, aby wspierały realizację celów sprzedażowych lub wizerunkowych. W ramach współpracy otrzymujesz wsparcie specjalisty content marketingu, który zadba o wysoką jakość usługi i w razie potrzeby będzie służyć radą.
Grupa TENSE wciąż umacnia swoją pozycję w branży SEO/SEM, zdobywając nagrody oraz wyróżnienia na arenie krajowej i międzynarodowej. To najlepszy dowód, że skutecznie pracujemy na sukcesy naszych klientów.
Grono klientów Grupy TENSE liczy już ponad 2000 firm reprezentujących różne branże. Średni czas trwania umowy to aż 4 lata i 3 miesiące. Zobacz, kto już wybrał nasze usługi i dołącz do nich!
Jesteśmy jedną z najlepszych agencji interaktywnych w Polsce. Możemy poszczycić się wyróżnieniami w wielu prestiżowych konkursach – również na szczeblu międzynarodowym.
W 2020 roku zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii Best Low Budget Campaign (SEO) podczas prestiżowego konkursu Global Search Awards. Zdobyliśmy także wyróżnienie Best Low Budget Campaign (SEO) 2020 w European Search Awards, a w 2019 na semKRK Awards w kategorii Kampania SEO.
Regularnie zajmujemy wysokie pozycje w rankingach firm i przedsiębiorstw, jak np.:
Grupa TENSE to zespół doświadczonych ekspertów nieustannie rozwijających swoje umiejętności i cieszących się uznaniem w branży SEO/SEM.
Występują oni jako mówcy podczas wydarzeń takich jak:
Ich wypowiedzi publikowane są w serwisach i czasopismach branżowych, do których należą:
Wysoki poziom kwalifikacji ekspertów Grupy TENSE potwierdza też certyfikat Google Partner Premier w zakresie Google Ads oraz uczestnictwo w programie Google Rising Stars.
Regularne publikowanie wartościowych artykułów na firmowym blogu to solidne wsparcie strategii pozycjonowania i procesu budowy wizerunku. Przygotujemy dla Ciebie treści, dzięki którym zdobędziesz nowych klientów, umocnisz pozycję w branży oraz zwiększysz ruch na swojej stronie.
Teksty wysoko oceniane przez roboty wyszukiwarki, a jednocześnie przyjazne i ciekawe dla odbiorców? W Grupie TENSE to standard! Dzięki zoptymalizowanym treściom na stronie łatwiej osiągniesz swoje cele biznesowe i wyprzedzisz konkurencję w wynikach wyszukiwania.
Szukasz sposobu na dotarcie do klientów z zagranicy? Zacznij od fachowego przygotowania anglojęzycznej wersji firmowej witryny! W Grupie TENSE doświadczeni copywriterzy napiszą dla Ciebie bezbłędne i atrakcyjne treści w języku angielskim.
Chcesz podbić media społecznościowe lub zaistnieć na znanym blogu? Poprowadzimy dla Ciebie kampanię influencer marketingową, która odbije się szerokim echem. Zadbamy o perfekcyjne dopasowanie kanałów i sposobu komunikacji do specyfiki Twojej branży oraz marki.
Chcesz być na bieżąco z tym, co mówi się o Twojej marce? Wybierz monitoring, który prowadzą eksperci Grupy TENSE przy użyciu specjalistycznych narzędzi! Z nami będziesz skuteczniej kreować wizerunek swojej firmy i szybciej reagować na opinie oraz potrzeby klientów.
Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.
Artykuły sponsorowane są dla każdego, kto chce zwiększyć świadomość marki i dotrzeć do nowych odbiorców zarówno z obszaru B2B, jak i B2C. To doskonałe narzędzie do kreowania wizerunku firmy. Jeżeli chcesz mieć pewność, czy właśnie ta usługa pomoże Ci osiągnąć założone cele biznesowe, skontaktuj się z naszymi doradcami!
Można wykorzystywać zarówno portale ogólnokrajowe, jak i lokalne. Część z nich jest ogólnotematyczna, a niektóre typowo branżowe. Dostępne są także blogi tematyczne.
Do każdego artykułu sponsorowanego otrzymasz od naszych specjalistów rekomendację portalu. Możesz jednak sam wskazać interesującą Cię witrynę. To Ty decydujesz, czy chcesz aktywnie uczestniczyć w doborze miejsca publikacji, czy wolisz zdać się na nasze doświadczenie.
W Grupie TENSE stawiamy na elastyczność, dlatego zaproponujemy Ci rozwiązania dostosowane do Twojego budżetu. Miej jednak świadomość, że większe środki to szersze możliwości wyboru portali do publikacji.
Artykuł sponsorowany to publikacja zewnętrzna, która ma zręcznie łączyć m.in. treści poradnikowe z pozyskiwaniem wartościowych linków i docieraniem do nowych grup odbiorców. Należy unikać bezpośredniej reklamy. Wpis z reguły nie wskazuje od razu na promowaną markę – jej nazwa pojawia się zazwyczaj dopiero na końcu tekstu.
Częstotliwość publikacji zależy od celu, który chcesz osiągnąć. Możesz budować rozpoznawalność marki dzięki regularnym, comiesięcznym publikacjom albo wykorzystywać artykuły sponsorowane w doraźnej promocji – np. aby komunikować o nowościach w ofercie lub organizowanych akcjach rabatowych.