Analityka Stron Internetowych

Twoja strona internetowa jest skutecznie wypozycjonowana w wyszukiwarkach i generuje duży ruch? Prowadzisz efektywną kampanię reklamową PPC, która generuje spory zwrot z inwestycji? Jesteś królem Social Media i Twój profil na Facebooku jest obserwowany przez tysiące fanów?

A może korzystasz z programów afiliacyjnych, które przekierowują potencjalnych Klientów na Twoją witrynę internetową? Content Marketing to Twoja broszka więc Twoje teksty czytają tysiące Internautów? Niezależnie od tego jak odpowiedziałeś na powyższe pytania – kolejnym krokiem w rozwoju Twojego biznesu w Internecie jest kompleksowa analityka internetowa.

Wypełnij formularz

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.


Zaufali nam
logo Warta
logo Sowa
logo Alleco
logo Kubenz
logo Gemini
Politechnika Poznańska

Analityka internetowa
co to jest?

Analityka internetowa to proces gromadzenia i analizy danych złożony z dwóch części: analityki ilościowej oraz jakościowej.

Celem analityki ilościowej jest zbiór i uporządkowanie danych o użytkownikach witryny, a jakościowej weryfikacja i wyciąganie wniosków ze schematów łączących tych użytkowników.

Na kompleksową analitykę strony internetowej składa się analiza danych z wielu narzędzi analitycznych. Należą do nich m.in. Hotjar, Crazy Egg, Google Analytics, Lookback, Yandex Metrica czy Open Broadcaster Software.

HotJar
Woopra
Inspectlet
Google Analytics
Lookback
Crazyegg
Analityka internetowa

Analityka internetowa
jako środek do optymalizacji konwersji

Zadaniem analityki internetowej jest optymalizacja konwersji – rozumianej w różny sposób: zwiększenie liczby spływających leadów, wygenerowanie większej sprzedaży, uzyskanie większego zaangażowania użytkowników na stronie, poprawienie współczynnika konwersji itp.

Wszystko to dzięki lepszemu poznaniu preferencji i zachowań użytkowników. Poprzez dane uzyskane dzięki analityce internetowej można również oceniać efektywność działań reklamowych – pokazuje, jak konkretna aktywność przekłada się na współczynnik konwersji i efekt biznesowy.

Chcesz zwiększyć konwersję metodami analizy danych?

Bezpłatna wycena

Analiza ruchu na stronie
dlaczego specjaliści Grupy TENSE?

Jako jedyna firma na rynku gwarantujemy naszym Klientom kompleksowe podejście do analizy danych.

Opieramy się na wielu narzędziach analitycznych, które dostarczają dane ilościowe: Google Analytics, Woopra, Hotjar, Inspectlet czy CrazyEgg. Po prawidłowym ustawieniu celów oraz skonfigurowaniu raportów mamy dostęp do usystematyzowanych, prawidłowo agregowanych informacji.

Analiza formularzy w narzędziu HotJar
Analiza formularzy – HotJar

Analityka internetowa
co wchodzi w skład usługi?

01 01 Analiza ilościowa

Analiza ruchu na stronie rozpoczyna się od konfiguracji narzędzi analitycznych.

Zaczynamy od warsztatów projektowych, na których wspólnie ustalamy cele Twojego biznesu, tworzymy reprezentacje użytkowników serwisu (persony) oraz opracowujemy plan agregacji danych.

Wszystko po to, abyś mógł w prosty i czytelny sposób sam analizować najważniejsze dane. Podstawą ilościowej analityki internetowej jest Google Analytics – narzędzie, które konfigurujemy z wykorzystaniem Google Tag Managera.

Dodatkowo, dobieramy również inne, komplementarne narzędzia analityki internetowej, które rozszerzają zakres analizy ruchu na stronie oraz pozwalają na łączenie danych.

W końcowym efekcie otrzymujesz:

  • indywidualnie skonfigurowane narzędzia analityczne,
  • raporty i dashboardy przedstawiające uporządkowane dane,
  • skwantyfikowane cele, mierzone w wartościach liczbowych,
  • pełną dokumentację konfiguracji,
  • szkolenie dla Twojego zespołu z analizy danych oraz korzystania z wybranych rozwiązań.

Kolejnym etapem ilościowej analityki internetowej jest weryfikacja zebranych danych przez ekspertów oraz diagnoza potencjalnych problemów.

Przeanalizujemy m.in. zachowania i sposoby interakcji użytkowników z serwisem, sprawdzimy lejki sprzedażowe, zidentyfikujemy najczęstsze ścieżki zakupowe, wypunktujemy najważniejsze miejsca w serwisie odpowiedzialne za interakcję z użytkownikami, a także pokażemy Ci, gdzie i dlaczego Twoi klienci najczęściej porzucają Twoją stronę internetową, co pozwoli Ci na optymalizację konwersji.

Clickmapa wykonana w narzędziu HotJar
Clickmapa wykonana w narzędziu HotJar

Co więcej, za pomocą wdrożonych systemów, przeprowadzimy pierwszą weryfikację postawionych celów biznesowych oraz sprawdzimy efektywność prowadzonych kampanii reklamowych.

Analityka marketingowa dostarczy Ci odpowiedź na pytanie, które działania i media reklamowe są najefektywniejsze oraz jaki zwrot z inwestycji one przynoszą.

Dodatkowo, wspólnie z Tobą zaprojektujemy testy nowych rozwiązań maksymalizujące współczynnik konwersji (np. testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize) i odpowiemy na nurtujące Cię pytania. W końcowym efekcie uzyskasz:

  • zweryfikowane przez dane uzyskanymi w testach hipotezy, które pokażą Ci kierunek zmian na Twojej stronie internetowej,
  • raporty pokazujące realizację Twoich celów biznesowych,
  • weryfikację skuteczności kampanii reklamowych,
  • analizę danych ilościowych przygotowaną przez ekspertów.
Dashboard Google Analytics

Chcesz mieć poprawnie skonfigurowane narzędzia analityczne?

Bezpłatna wycena

Analityka internetowa
co wchodzi w skład usługi?

01 01 Analiza jakościowa

Kiedy zbierzemy i przeanalizujemy dane ilościowe oraz wdrożymy modyfikacje bazujące na wstępnych testach przechodzimy do kolejnego etapu.

Analiza ilościowa dostarcza wiele danych przydatnych podczas optymalizacji konwersji, jednak nie zawsze potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania i dać pełny obraz Twojego biznesu.

Takie działanie jest możliwe tylko i wyłącznie w ramach badań z użytkownikami. Na tym etapie poznasz opinie i emocje użytkowników związane z korzystaniem z Twojego serwisu, zobaczysz jakie problemy towarzyszą im przy obsłudze strony internetowej, a także będziesz mógł zrozumieć zachowania i motywacje, które napędzają Twoich potencjalnych Klientów do interakcji z Twoim sklepem lub stroną internetową.

Badania z użytkownikami bazują na zdefiniowanych wcześniej personach. Masz bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób zostaną one przeprowadzone.

Każda interakcja użytkownika z Twoim serwisem będzie nagrana, dzięki temu nie tylko zobaczysz jak dany użytkownik porusza się po Twojej stronie internetowej, ale też jakie emocje mu towarzyszą. W ramach analizy jakościowej stosujemy m.in. następujące metody badawcze:

  • Badania scenariuszowe Użytkownicy mają przestawione jasne instrukcje dotyczącego tego, co mają na danej stronie internetowej zrobić (np. kupić określony produkt lub wypełnić formularz ofertowy). Badanie jest kończone dodatkowym wywiadem z użytkownikiem, podczas którego tłumaczy on swoje zachowanie oraz decyzje.
  • Badania komparatywne Użytkownicy wykonują określone działania na stronach Twojej konkurencji. Dzięki temu dowiesz się jakie elementy w serwisach konkurencyjnych są cenione przez użytkowników, a które zdecydowanie się nie sprawdzają.
  • Opiniowanie elementów Użytkownicy przechodzą całą stronę wraz z moderatorem rozmawiając o każdym elemencie strony.
Nagranie podczas testu scenariuszowego w badaniu UX
Nagranie podczas testu scenariuszowego

Chcesz poznać prawdziwe potrzeby Twoich użytkowników?

Bezpłatna wycena

Kompleksowe podejście, pakiet korzyści biznesowych

Wiedza o swoim serwisie internetowym oraz potencjalnych Klientach to klucz do sukcesu.

Kompleksowa internetowa analityka przełoży się na szereg korzyści dla Twojego biznesu:

  • udoskonalisz proces zakupowy, a tym samym zwiększysz sprzedaż,
  • zoptymalizujesz współczynnik konwersji w kluczowych dla Ciebie obszarach,
  • zweryfikujesz, jakie są potrzeby Twoich Klientów i jak je spełnić,
  • poznasz wzorce, które charakteryzują użytkowników Twojego serwisu,
  • w łatwy sposób będziesz mógł sprawdzać skuteczność podejmowanych działań reklamowych,
  • na bieżąco będziesz mógł śledzić ruch na Twojej stronie internetowej i reagować w sytuacjach problemowych,
  • uzyskasz praktyczne informacje w jaki sposób powinieneś rozbudowywać serwis.

Najczęściej zadawane pytania

Informacje ogólne
  • Jaki jest mój udział w procesie wdrażania analityki internetowej?

    Twój udział w procesie analityki internetowej jest kluczowy.

    Musimy dobrze poznać Twoje oczekiwania i pytania oraz Twój biznes (jak działa firma, jakie działania marketingowe podejmujesz, które produkty według Ciebie najlepiej konwertują itp), by dostarczyć Ci najlepszą konfigurację oraz dobór narzędzi analitycznych.

    Każdy proces badawczy zaczyna się od wspólnych warsztatów projektowych i przygotowania raportu. Następnie spotykamy się cyklicznie, by omówić wyniki badań, konsultować rekomendacje i szkolić Ciebie i Twój zespół.

  • Ile to kosztuje?

    Cena usługi uzależniona jest od wielkości serwisu, ilości pytań badawczych, grupy docelowej, doboru narzędzi etc. Każde wdrożenie analityki internetowej i przeprowadzenie badań z użytkownikami wyceniane jest indywidualnie.

  • Czy analityka internetowa to jest to samo co optymalizacja konwersji?

    Nie. Celem analityki internetowej jest m.in. dostarczenie informacji na temat zależności zachodzących na Twojej witrynie, w tym na temat konwersji i ścieżek zakupowych. Optymalizacja konwersji to osobny proces, którego celem jest maksymalizacja sprzedaży (lub innych działań, w zależności od tego jak zdefiniowana jest konwersja).

  • Czy analityka internetowa mi się zwróci?

    Precyzyjne działanie oparte o dane i zweryfikowane hipotezy po prostu działa. Nie ma tu miejsca na domniemania i przepalanie budżetu. Internetowa analityka zwraca się, poprzez umożliwianie podejmowania trafnych decyzji biznesowych opartych na faktach, nie przypuszczeniach. Nie musisz zakładać, że coś zadziała, wiesz że działa. Nie musisz podejmować ryzyka – twarde dane je ograniczają. W przypadku optymalizacji konwersji najszybszy efekt widoczny jest w podejmowanych działaniach reklamowych w Internecie (reklamy Google Ads lub inne z zakresu PPC, content publishing itp).

Analityka ilościowa
Wysoki zwrot z inwestycji to naturalny rezultat podejmowania decyzji w oparciu o dane analityczne.
  • Na czym polega analityka ilościowa modyfikacji serwisu internetowego?

    Przede wszystkim zastosowanie mają tu testy A/B oraz wielowariantowe. Za pomocą narzędzi takich jak Google Optimize możemy pokazywać użytkownikom różne wersje stron internetowych i mierzyć, która wersja przyniosła lepsze efekty biznesowe. Dzięki temu podejmujemy decyzje poparte badaniami, a nie subiektywnymi przekonaniami.

  • Na jakie efekty mogę liczyć?

    Celem analizy ruchu na stronie jest przede wszystkim możliwość poznania tego, co dzieje się w witrynie i oparcia decyzji biznesowych na konkretnych danych, a nie opiniach lub intuicji. Przekłada się to bezpośrednio na wskaźniki takie jak ROI. Pozwala zoptymalizować budżet, poznać realne efekty prowadzonych działań i modyfikacji. Np. mając dane o elementach, z którymi w interakcję wchodzi użytkownik, który skonwertował, możemy lepiej zaplanować ich rozmieszczenie i spróbować przenieść je na ścieżki zakupowe, które do tej pory nie konwertowały lub konwertowały słabo.

  • Które narzędzia muszę posiadać, by skutecznie analizować stronę?

    Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Google Analytics jest jednym z najpopularniejszych narzędzi i zazwyczaj pozwala osiągnąć satysfakcjonujący zakres danych statystycznych i podstawę do dalszych badań. Na wyciągnięcie ręki jest jednak szereg innych rozwiązań dostępnych online, o zróżnicowanych funkcjach do zbierania i prezentacji danych oraz generowania rozbudowanych raportów. Ważniejszym pytaniem jest, co i dlaczego chcesz mierzyć, a następnie dobranie narzędzi pod wybrane cele badawcze.

  • Dlaczego Google Analytics nie pokazuje pełnych danych?

    Wielu użytkowników nie zgadza się na śledzenie ich ruchów (odwiedzin stron internetowych) w Sieci. Instalują w tym celu dodatki do przeglądarek blokujące przesyłanie danych o ich aktywności. Dlatego też ruch rejestrowany na potrzeby analityki internetowej zazwyczaj jest mniejszy (nawet o 40%) od rzeczywistego. Pamiętaj też, że Google Analytics i podobne oprogramowanie nie jest narzędziem księgowym, czy rozliczeniowym! Jego zadaniem jest pokazać pewne dane o trendach i prawidłowościach w zachowaniu.

  • Po co mi inne narzędzia oprócz Google Analytics?

    GA posiada ogromne możliwości. Nie zawsze jednak sposób prezentacji danych, czy ich zbierania jest optymalny. Np. badania głębokości scrollowania (przewijania) strony zdecydowanie przyjaźniej zobaczyć w postaci zwizualizowanej mapy scrollowania, np. w HotJarze, niż w postaci liczbowej w GA.

  • Czy po skonfigurowaniu narzędzia Google Analytics mogę zobaczyć swoje dane wstecz?

    Nie, Google Analytics nie jest retrospektywny. Nawet jeśli zbierasz dane na temat Twojej strony internetowej przez dłuższy czas i w tym czasie wysłano 1000 formularzy, to realizacja tego celu zacznie się zliczać dopiero od momentu jej konfiguracji. W ograniczonym zakresie czas wstecz można zbadać za pomocą Query Time w Google Analytics 360. Większość dostępnych rozwiązań z zakresu analityki internetowej dostępnych na rynku nie jest retrospektywna.

  • Prowadzę sklep internetowy. Chciałbym mierzyć marżę i zysk w swoim sklepie, czy jest to możliwe?

    Tak, do Google Analytics możesz wgrać własną, źródłową bazę danych (np. bazę kosztów) i powiązać je z informacjami zbieranymi przez to narzędzie. Przykładowo za pomocą kodów SKU możesz powiązać produkty z ich ceną zakupu, a nastepnie wyliczyć zysk za pośrednictwem GA.

  • Czy w Google Analytics można wykonywać operacje na danych?

    Tak, twórcy Analytics Google oddali w nasze ręce możliwość obliczania danych i używania ich np. raportach niestandardowych. Możemy napisać proste wzory wykonujące obliczenia na zebranych danych. W ten sposób możemy wyliczyć, np. zysk na wybranym produktach w sklepie, analizować konwersję w różnych ujęciach itp.

  • Nie chcę przeglądać wielu tabelek i raportów, czy mogę dostać tylko to, co naprawdę mnie interesuje?

    Jasne. Dobrze skonfigurowany Google Analytics daje dostęp do wielu danych, ale te najważniejsze mogą być przygotowane w ramach jednego, skoncentrowanego na najistotniejszych danych raportu dostępnego online. Raport przygotowany jest tak, byś jednym rzutem oka poznał kondycję witryny internetowej i zachodzące w niej zmiany, a także miał bieżący podgląd np. na współczynnik konwersji, współczynnik odrzuceń, źródła wejść na stronę (kanały), źródła konwersji itp.

  • Czy mogę śledzić ruch między różnymi swoimi domenami?

    Tak, nie ma problemu, by kompleksowo śledzić ruch pomiędzy domenami i badać przepływ użytkowników i wpływ jednej domeny, na drugą. Wystarczy odpowiednia konfiguracja i skorzystanie z opcji takiej jak dekorowanie linków, służącej do wymiany informacji o użytkowniku pomiędzy różnymi adresami. W ten sposób możesz mierzyć ruch w całym ekosystemie (np. pomiędzy dwoma sklepami e-commerce lub jednym sklepem e-commerce i stroną wizytówkową), a także każdej domeny lub subdomeny osobno. Taką opcję oddaje do dyspozycji wiele rozwiązań jak Google Analytcis czy Woopra.

  • Czy chcąc badać różnymi narzędziami ruch na stronie muszę modyfikować swoją politykę prywatności?

    Tak, RODO/GDPR wymusza na właścicielach serwisów internetowych konieczność informowania użytkowników o narzędziach, jakie stosujemy, rodzaju przetwarzania danych, zakresie zbierania informacji, o tym przez jaki czas są informacje przetrzymywane oraz np. wykorzystywanych plikach cookies.

  • Jak długo trwa konfigurowanie narzędzi?

    Wszystko zależy od wielkości i poziomu skomplikowania Twojej witryny oraz liczby pytań biznesowych, na które chcesz poznać odpowiedź. Zazwyczaj czas przeznaczony na proces wdrażania analityki internetowej to od miesiąca do trzech. Zawiera on w sobie warsztaty projektowe, konfiguracje, testy zbierania i agregacji danych, weryfikację poprawności zbierania (ten etap uzależniony jest od ruchu, jaki generują na stronie/sklepie Twoi użytkownicy), spisanie dokumentacji oraz szkolenie z obsługi.

  • W jaki sposób przekazywane są efekty prac?

    W Twoje ręce oddajemy pełen dostęp do skonfigurowanych narzędzi dostępnych online oraz raportów w nich stworzonych, a także instrukcję korzystania z nich i dokumentacje konfiguracji. Otrzymujesz dostęp do gotowych dashboardów informacyjnych, w których uzyskasz szybkie informacje m.in. na temat współczynnika konwersji czy odrzuceń, źródeł ruchu, kanałów i ścieżek zakupowych, a także o wszystkich innych elementach niezbędnych do merytorycznej oceny prowadzonych działań promocyjnych i reklamowych.

  • Czy pomożecie mi analizować dane?

    Tak, nie ma problemu byśmy pomogli Tobie i Twojemu zespołowi analizować uzyskane dane. Pomożemy Ci zrozumieć jak odczytywać zebrane informacje analityczne, a także jak wykorzystać je w praktyce do optymalizacji konwersji, maksymalizacji efektów prowadzonych działań marketingowych czy odpowiedzeniu na pytanie które media reklamowe są najlepsze.

Analityka jakościowa
Zwiększony współczynnik konwersji i zysk, to naturalny rezultat lepszego zrozumienia użytkowników.
  • Jaki jest cel badań z użytkownikami?

    Głównym celem jest wsłuchanie się w potrzeby użytkowników, stworzenie serwisu stanowiącego dużą wartość dla odbiorców oraz umieszczenie użytkownika w centrum wszelkich działań na jego rzecz. Uzyskanie lepszych współczynników biznesowych, zwiększona konwersja i zysk, to tylko naturalna konsekwencja tych działań.

  • Na jakie efekty mogę liczyć?

    Celem usługi analitycznej jest poznanie użytkowników. Znając ich preferencje, opinie, oczekiwania i trudności w korzystaniu z witryny internetowej możemy zbudować taki serwis, który po prostu będzie lepiej konwertował. Inwestycja w badania z użytkownikami to:

    1. Inwestycja w zrozumienie potrzeb Klientów.
    2. Skuteczne odpowiedzenie na potrzeby Klientów.
    3. Kreowanie serwisów, które stanowią dużą wartość dla odbiorców.
  • Skąd bierzecie respondentów do badania serwisów? Czy mam wpływ na wybór grupy docelowej?

    Przeprowadzamy rekrutację wśród wskazanej grupy docelowej wspomagając się opracowanym wspólnie narzędziem przesiewowym. Możemy również pracować ze wskazanymi przez Klienta użytkownikami. Najważniejsze jest pozyskanie do badania grupy osób, które będą odpowiednikami realnych Klientów firmy.

  • Czy testerami mogą być pracownicy mojej firmy?

    Zdecydowanie nie (chyba, że jest to strona lub aplikacja dedykowana właśnie im – np. dostępny online panel pracownika). Pracownicy znają firmę, jej usługi lub produkty. Mają więc wiedzę, której nie ma użytkownik, a to jego chcemy badać. Uzyskane w ten sposób wyniki i raporty będą przekłamane.

  • Mam już dane z Google Analytics i HotJara, po co mi jeszcze badania z użytkownikami?

    Posiadanie jedynie surowych danych statystycznych daje niewielki wgląd w sytuację strony internetowej i pozwala na ograniczoną optymalizację konwersji. Dowiemy się wiele o ruchu i zdarzeniach na stronie, nie dowiemy się jednak niczego o następujących kwestiach:

    1. Dlaczego pewne zdarzenia mają miejsce – np. dlaczego użytkownicy opuszczają witrynę lub porzucają zakupy na określonym kroku.
    2. Jak użytkownicy rozumieją treści przedstawione na stronie/w sklepie internetowym?
    3. Jak wypadasz na tle konkurencji? (w jakich elementach Twoja strona/sklep internetowy jest lepszy od witryn konkurencji).
    4. Co użytkownicy chcieliby zobaczyć na stronie i w jaki sposób zaprezentowane.

    Dane statystyczne to świetny fundament do dalszych analiz, nie jest to jednak wystarczający materiał do optymalizacji konwersji.

  • Gdzie odbywają się badania?

    Badania można przeprowadzić zarówno w warunkach laboratoryjnych jak i w terenie. Druga metoda jest trudniejsza, czas przeznaczony na nią jest dłuższy, wymaga większego zaangażowania, ale może przynieść dokładniejsze wyniki. Zachowania użytkowników mogą się różnić, gdy wykonywane są w warunkach nienaturalnych. Zupełnie inaczej korzystamy z aplikacji lub stron internetowych w spokojnej sali, inaczej w domu, jeszcze inaczej jadąc komunikacją miejską.

  • Czy duża grupa uczestników ma sens?

    Zdecydowanie warto badać użytkowników częściej (iteracyjnie), niż dużymi grupami. Jest to korzystniejsze zarówno ze względu na budżet jak i na jakość pozyskanych danych. O wiele więcej informacji dostaniemy testując kolejne zmiany serwisu internetowego, niż zbierając jednorazowo ich dużą ilość, w której wiele odpowiedzi pokrywa się ze sobą.

  • Jak długo trwają badania z użytkownikami?

    Tura testów składająca się z 5 – 10 respondentów trwa około miesiąca do dwóch w zależności od grupy docelowej. Na proces składają się: warsztaty projektowe i określenie celu badania oraz metod, rekrutacja respondentów, przeprowadzenie badań, spisanie i przedstawienie w formie raportów wniosków i rekomendacji, wprowadzenie zmian. Następnie proces ten się powtarza tak długo, jak przynosi wymierne korzyści biznesowe (np. w postaci optymalizacji konwersji, maksymalizacji wskaźników biznesowych, zwiększenie określonych interakcji w danym e-commerce itp).

  • Po co przeprowadzać badania, skoro jesteście ekspertami?

    Właśnie dlatego, że mamy wieloletnie doświadczenie w branży, wiemy, że nie można polegać wyłącznie na swoich opiniach i intuicji. W centrum uwagi zawsze stawiamy użytkowników i odstawiamy na bok przekonania i założenia niepoparte danymi. Użytkownicy potrafią zaskoczyć niejednego eksperta. Ma to szczególne znaczenie w przypadku, kiedy dana grupa docelowa jest bardzo specyficzna.

  • Kto wprowadza modyfikacje strony zawarte w raporcie po badaniach?

    Zmiany w witrynie wprowadzić może nasz zespół webdeveloperski, dowolna firma zewnętrzna jak i Twoi pracownicy (np. dział IT). Najważniejsze, aby wnioski z analityki internetowej nie pozostały na papierze i były sukcesywnie wdrażane, a badania z użytkownikami powtarzane co jakiś stały czas.

  • Jaką postać ma raport z badań?

    Raport zawiera pełną dokumentację przebiegu badań (nagrania audio/wideo, wszystkie wytworzone przez użytkowników notatki, makiety, komentarze, opinie itd.), dane respondentów, podsumowanie zebranych danych oraz rekomendacje co do modernizacji i optymalizacji konwersji w serwisie, sklepie (e-commerce) lub aplikacji.

FAQ - pytania i odpowiedzi dobra agencja seo

Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania przez naszych nowych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje – skontaktuj się z nami.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy niejasne kwestie.

Skontaktuj się z nami